Muligheden for at komme på op til 13 (TRETTEN) forskellige nyhedsbreve og mulighed for at få super gode tilbud telefonisk - alt dette får du blot ved at udfylde èn formular med dine personlige oplysninger og sige ja til betingelserne.
Er det kun mig der synes disse "konkurrencer" og "undersøgelser" er totalt usmagelige, og som slet ikke fatter hvad firmaerne får ud af at få en masse personer på deres nyhedsbrev som på ingen måde reelt er interesseret i at få deres nyhedsbreve.
Nogle får måske ikke engang læst betingelserne ordentlig igennem (det er jo selvfølgelig så deres egen skyld) og melder måske et eller flere af firmaer for spam, blokerer alt der kommer fra firmaerne fremover eller lignende.
Hvorfor er det at konkurrencerne og undersøgelserne fortsætter med at være så pokkers populære?
Mon ikke de er populære, fordi det er en rigtig nem måde at opsamle leads på for dem, som sælger leads til nyhedsbreve og lignende.
Og de er populære hos affiliates, fordi de konverterer godt og giver penge i kassen.
At kvaliteten af de tilmeldte i størstedelen af tilfældene vil være rasende lav, er en anden snak. (Foruden de problemer du nævner med, at udsenderen af nyhedsbrevene efterfølgende risikerer imageproblemer, spam-anklager etc.)
Er det kun mig der synes disse "konkurrencer" og "undersøgelser" er totalt usmagelige
Nope. Du er ikke alene. Vi er minimum to.
I er ikke alene, jeg hader dem også og ville aldrig deltage i disse konkurrencer. Som affiliate har jeg heller ikke benyttet mig af dem på mine hjemmesider, da jeg tror at mine brugere ville følge sig snydt og muligvis ikke komme tilbage til min side. Men det er selvfølgelig ikke sikkert at de kan huske hvilken side de fandt konkurrencen på
Jeg må tilslutte mig koret :D jeg synes også det mildelsttalt er noget svineri, hvormange læser egentlig de brugerbetingelser selvom vi burde.
Min bror spurte mig forleden hvorfor faen han var begyndt at få så sindsyg mange "lorte" mails som var total irrelevante for ham, så fandt jeg ud af han har tilmeldt sig noget via facebook, og fik noget daim eller noget :D.
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!
Kan vel kun tilslutte mig holdningerne i denne tråd :o) Har overvejet at benytte dem på egen side, men dette udelukkende pga indtjeningen fra dem, men har endnu ikke kommet dertil, da jeg selv er træt af dem. Tror mest de benyttes og konverterer bedst på pointsider osv.