Hej, Jeg søger et tilbud på følgende ting: 2x 140*29 cm folie til bil - skal holde 4-5 år 15x 60*13 cm banner/folie til bil - skal holde 2-3 år 2x 300 Visitkort (Du skal selv designe disse for os, vi leverer informationer til kortene) Der skal bruges 2 forskellige visitkort, da hver ejer skal have sit eget.
Vi er lidt i tvivl om hvilken farve teksten skal have på de 2 store folier, så lidt rådgivning får vi også brug for der. Bilen er i en falmet rød. Til de små 15 bannere skal vi have dem trykt som de ser ud på billedet med en hvid baggrund :) Banner til begge folier: ("en" er ikke fastlagt endnu med den endelige farve)
Vi tilbyder at køre rundt med din/jeres streamer på vores bil mod afslag i prisen. Størrelsen på denne skal selvfølgelig også afspejle afslaget. Det eneste krav er at den skal kunne sidde på bagsmækken af en transporter. Den er ca 140 bred på smækken.
Prisen ønsket opgivet uden moms med levering. Vi er bosat i aalborg og henter gerne tryksagerne i omegnen hvis muligt.
Mvh Lejenspand.dk
|
Ikke fordi jeg kan give dig et tilbud, men jeg vil gerne opfordre dig til at ændre farven på "en" i lej"en"spand. Det ser forkert ud når man lige kaster øjnene over det. Når jeg læser det hurtigt bliver det til lejespand og det er lidt volapyk
Selvfølgelig op til dig selv, men kun for at hjælpe!
mvh. Jacob Friis