Tja jeg ved at nogen gallerier tager "leje" af vægplads, men du kan jo tale med turistburauet om det da der lige har været noget om dæmme op for tomme lokaler i Næstved by.
En møbelbutik? a la det som ligger i den gamle Dalle Valle, tror det hedder ROOMS. Der er flyttet mange unge familier til Næstved de seneste år, som har brug for at møblere deres hus....og tro mig, de tar ikke alle i biva
Tja jeg ved at nogen gallerier tager "leje" af vægplads, men du kan jo tale med turistburauet om det da der lige har været noget om dæmme op for tomme lokaler i Næstved by.
René
hahahaha, foreslår du at han møblerer forretningen så forfærdelig grimt, at han af de andre forretningsdrivende og kommunen, bliver købt ud med milliionfortjeneneste hahahahahah
hahahaha, foreslår du at han møblerer forretningen så forfærdelig grimt, at han af de andre forretningsdrivende og kommunen, bliver købt ud med milliionfortjeneneste hahahahahah
Griner nej slet ikke men det har været oppe at vende på vores lokale Tv kanal 24 Sjællandske, med at tomme butikslokaler giver signaler af død by og kraftig tilbagegang - det er der jo ingen der gider se på - så dermed forsøger de at få et eller andet liv i de tomme lokaler.