Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg "vi" lave???

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Hvad med noget elektronik, er der nogen der forhandler dette til en fornuftig pris? Så vidt jeg husker er der 2 sonofon, en fona, en expert og en tdc butik.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 12:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kinaimport:
Hvad med noget elektronik, er der nogen der forhandler dette til en fornuftig pris? Så vidt jeg husker er der 2 sonofon, en fona, en expert og en tdc butik.

Hvis der er 5 butikker med elektronik, så får hun jo mega svært med at få kunder Wink

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:55

Lav noget nyt. En blandning af noget du selv brænder for + evt. en cafe. Uden at du selv har dit hjerte med mener jeg ikke det kan lykkes.  

Tilmeldt 1. Jul 08
Skrevet kl. 17:09

Hej

Alle de nævnte butikker, er butikker, som mildest talt ikke er billige, så mener da godt det kunne være muligt hvis man sælger til en fornuftig pris.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 18:25

Elektronik, tjaee, har ikke tænkt i de baner... kinaimport, betyder det at du har en masse elektronik stående da? :-)

Tilmeldt 1. Jul 08
Skrevet kl. 21:17

Hej

Nej,  desværre ikke lige pt.Wink

Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 08:14

Xaque:

Et galleri lyder da som en god ide men ville måske udvide til mere end lokalt

evt. et sted hvor folk kan sælge deres egne håndlavede ting smykker, hatte, tøj, billeder osv

@Waque:

Kunne evt kombineres med denne idé -> http://horsmark.com/ideer/show.php?idea_id=3

Mvh
Jesper

Fra Johansen
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:56

du kunne eventuelt prøve at kontakte Dickies i usa.. mærket er mest kendt i danmark som skater/street wear.. men i usa er det mere normalt at gå i dickies end levis og diesel.. de lave udelukkende herre tøj og det er i alle former.. og arbejdstøj.. jeg mener helt bestemt at der mangler en ordentlig forhandler med mere et par buker i fire forskellige farver her i dk...  

Fra Johansen
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:59

du kunne jo eventuelt kombinere det med galleri på væggene og nogle afslappende omgivelser med noget cafe agtigt noget....

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)