Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdenskort i ægte 3-D - "Mærk Verden" perfekt til dit kontor - eller udsøgt gave!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Verdenskort i ægte 3-D

Vis dit internationale engagement i en tid præget af globalisering!

Jeg har det absolut "hotteste" verdenskort til væggen! Diskret indrammet, hæng det på din væg på kontor, i mødelokale eller reception.

Eller få succes med en fødselsdags- eller jubilæumsgave, som vækker (berettiget) opsigt på gavebordet

NU med engelsk tekst (foto viser tysk):

http://shop.brain-power.dk/shop/nyhed-reliefkort-til-140c1.html

Med venlig hilsen

Martin Bodilsen

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 17:17

Hvor detaljeret er det? Tænker på Hovedstæder, landegrænser osv?

Hvad med prisen? Er det den pris som der er vist på hjemmesiden?

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 08:01

Hej

Kortet findes enten som naturgeografisk (dog med by og landestof mm) eller som politisk kort, hvor landene har forskellig farveaftegning.

Kortet er professionelt lavet af det anerkendte tyske kartografiske firma Coloumbus geo-institut i Porta Westfalica. Det borger for en fornem kartografisk kvalitet.

Målestoksforholdet er 1:30.000.000 og de fysiske mål er 92,6 x 139 x ca. 2,5 cm (reliefvirkningen i kortmaterialet).

Du kan se fotos af kortene på webshoppen.  Eller send mig en mail og jeg sender gerne kort i højere opløsning, hvor du tydeligere kan danne dig et indtryk af navnestoffet.

Prisen er 2.750 kr. incl. moms og fragt til leveringsadresse (fragtmand). Aminoer kan købe det med 10% rabat, nemlig 2.475 kr eller 1.980 kr. ex moms. Bestilling fra en Amino-profil.

Med venlig hilsen

Martin Bodilsen

Martin@Brain-Power.dk

Martin Bodilsen Brain-Power.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)