Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stabil og billig fysisk serverplad i Århusomegnen søges

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er jo størrelser, hvor vi slet ikke kan følge med. Vi har bare vores lille helt specielle 1U - hehe. Lige nu står den i en lille by ved Herning, der hedder Gullestrup - og ja, det er langt ude ;) Men det er også billigt: 500,- pr. md og med 15gb traffik, og jeg tror det er mellem 10 og 15 domæner.

Det er billigt ja, det er bare lidt trælst, at den står så langt væk fra Århus, hvor vi holder til.

Hilsen Oliver

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:35

Oliver Prehn - Simpel3D:

en lille by ved Herning, der hedder Gullestrup - og ja, det er langt ude ;) Men det er også billigt: 500,- pr. md og med 15gb traffik, og jeg tror det er mellem 10 og 15 domæner.

Jeg har også selv været hos Jan fra Gullestrup i en kort periode, han er en rigtig flink fyr, desværre er hans setup ikke helt up to date.

Men hiv fat i Sune, er ret sikker på han kan være med på det prisniveau der: http://www.activewebs.dk/server-hosting/

Du skal så regne med at det koster noget hvis du skal ind og servicerer maskinen ... Men hvis du har købt noget ordentligt grej er det måske en gang om året du skal det, og så er det nok lige til at overse :)

Fra Aarhus c.
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:42

Jeg har haft en Server hostet hos Activewebs, og kan klart anbefale dem. vi har ikke haft nedetid, dog kun planlagt arbejde, som vi blev infomeret om.bilitet

1..Fornuftig pris 

2. Stabilitet.

3. Gdo service.

http://www.activewebs.dk/server-hosting/

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:58
Tak for anbefalingerne allesammen :)

Du er velkommen til at hive fat i mig (sune at activewebs.dk / 70 27 70 57), vi kan som andre nævner godt tilbyde 1U server hosting til en fornuftig pris i Århus.
Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 12:47

Tak for hjælpen allesammen :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)