Ja, det er jo størrelser, hvor vi slet ikke kan følge med. Vi har bare vores lille helt specielle 1U - hehe. Lige nu står den i en lille by ved Herning, der hedder Gullestrup - og ja, det er langt ude ;) Men det er også billigt: 500,- pr. md og med 15gb traffik, og jeg tror det er mellem 10 og 15 domæner. Det er billigt ja, det er bare lidt trælst, at den står så langt væk fra Århus, hvor vi holder til. Hilsen Oliver |
Oliver Prehn - Simpel3D:en lille by ved Herning, der hedder Gullestrup - og ja, det er langt ude ;) Men det er også billigt: 500,- pr. md og med 15gb traffik, og jeg tror det er mellem 10 og 15 domæner.
Jeg har også selv været hos Jan fra Gullestrup i en kort periode, han er en rigtig flink fyr, desværre er hans setup ikke helt up to date.
Men hiv fat i Sune, er ret sikker på han kan være med på det prisniveau der: http://www.activewebs.dk/server-hosting/
Du skal så regne med at det koster noget hvis du skal ind og servicerer maskinen ... Men hvis du har købt noget ordentligt grej er det måske en gang om året du skal det, og så er det nok lige til at overse :)