Tja, min overskrift siger vel alt. Er der mon nogle her, der kender til et godt billigt serverhus i Århusomegnen, hvor vi kan stille en 1U server.
Hilsen Oliver
Hej Oliver
Du skal være velkommen til at tage kontakt til mig og høre mere om mulighederne, hvis en hel server ikke er nødvendig kan vi også levere dig en virtuel server - Det giver nogle smartere muligheder for at tage backup af dine ting og en bedre pris, alt efter dine behov.
Helt klart Fuzion, det er også der Amino er placeret (hos ActiveWebs som har plads hos Fuzion det kunne jo også være de kunne lave en god pris til dig)
Vi har også selv servere hos Fuzion og det funker.
Vi har haft noget af vores udstyr hostet hos Fuzion, men vi oplevede hurtigt kapacitetsproblemer og bruger dem derfor ikke mere. Men det er nok det mest seriøse bud hvis du insisterer på Århus.
Hold da op du må da have noget hæftigt trafik, hvormange hele 42U skabe havde du hos FUZION? :-D
Jeg tror du er den første jeg har hørt sige Fuzion har kapacitetsproblemer. Nå men anyway så oplever vi nu ikke kapacitetsproblemer men vi har også kun 20U :-D