Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spiritus grossist?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nox Network (crazy daisy) indkøber vist hos totalengros

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 16:19

Der findes et hav af spiritusimportører.

Nogle har måske 5, og andre 15 mærker. Så skal du have et komplet sortiment, kræver det at du handler hos mange.

Desuden er der visse i branchen der kræver et indkøb der er fuldstændig umuligt at håndtere, medmindre man har rigtigt mange penge.

Jeg har tit oplevet at skulle købe minimum 120 flasker 70 cl. for et fuldstændig ukendt produkt herhjemme (og for den sags skyld resten af verdenen).

Hos andre kan du købe i mindre colli, men du oplever hurtigt at prisen ikke er for god.

Jeg handler tit med producenten, og køber man 6-12 flasker er det fuldstændig urimelige priser. Så kan du med fordel bare tage på tilbudsjagt i Føtex m.fl.

Så store indkøb - handel direkte med importøren eller producenten.

Mindre indkøb - tag på tilbudsjagt. Der er ikke stor forskel på udsalgspris og indkøbspris indenfor spiritus. Det handler om mængder.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:21

Hej

Prøv Sügro ! - der ligger både sügro i København, Næstved, Christiansfeld, Bornholm og Struer, jeg ved de kan sælge til billigere penge. www.sugro.dk

Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:15

Prøv Euroselect

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:50

Hvis der er nogle, somallerede importere det, kunne jeg godt være interesseret  i 25-50 flasker alt efter pris..

I må gerne kontakte mig på mail: Casperblom@live.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 12:09

Har du prøvet Maxxium ? De er importør af flere kendte mærker. Der er også Inco som er til at snakke med, eller f.eks. Oskar Davidsen

Mvh

Tranberg

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Århus
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 25
Fra  Bevco.dk Skrevet kl. 22:26
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jeg vil meget gerne give dig et skarpt tilbud på spiritus mv. Vi har et af DK´s største udvalg på www.bevco.dk - bemærk at priserne på siden er detailpriser. Send mig en mail på ms@bevco.dk

/Michael

www.bevco.dk - Fadøl, Vin, Spiritus, Øl, Vand og Mixer - DK´s største udvalg online med dag-til-dag levering i hele landet.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)