Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne pris god på dedikeret windows 08 server?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge en windows 08 server så jeg kan køre et simpelt program der skal snakke med et website af mine. Har kigget lidt på nettet for at finde noget fornuftigt. Fandt disse:

www.serverloft.eu

Denne server: http://www.serverloft.eu/dedizierte-server/server-details.php?products=0

Til 79 EUR + 20 EUR for Win. licens per måned.

Nogle der har noget bedre at tilbyde, eller andre forslag - så er de meget velkomne :)
Jeg skal ikke bruge nogen større trafik, måske op til 10 GB om måneden.

Jeg vil gerne at serveren står i Tyskland da kunderne kommer fra overalt i Europe. Ping til denne er omkring de 45 ms, hvilket er fint til mig behov.

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Fra Rødovre
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 09:06

Syntes det er en god pris!

Jeg tror dog de basere det på en virtuel server, og med det i menter så rammer du standard prisen på en server uden noget service på i DK

jeg kan dog ikke forstå hvorfor du vil have den stående i Tyskland. Det er vel leverandøres adgang til nettet der er afgørende!??

Claus

Mit hobbyprojekt www.babygadget.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 09:11

Okay. Jeg vil undersøge om den er virtuel, det tror jeg dog ikke. De skriver dedikeret rundt omkring på siden :)

Tyskland fordi siden skal være rimelig hurtig i hele europa. Placeres den i Danmark synes jeg at folk langt væk i europa for noget dårligere hastighed.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 09:32

Det er dedikeret servere.

Jeg ramme måske standardprisen, men dette er også inkl. 5000 GB trafik. Det får man ikke lige smidt i hovedet i Danmark. Skal dog slet ikke bruge så meget.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:35

Hej, ved ikke om du allerede har fundet noget hosting, men ellers er http://www.rackspace.dk/ måske en mulighed.

De har vist vældig god support :-)

/Allan

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)