Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk tekst på .dk domæne eller?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Nu har jeg igennem længere tid blogget på engelsk via min webudvikler blogdnohr.dk.

Som i naturligvis kan se er det et .dk domæne, men hvad er jeres holdning egentligt til om .dk domæner skla bruges til danske tekster, og de andre TLD til andre udenlandske sprog, eller syntes i bare det er helt iorden at skrive på engelsk via et .dk domæne?

Syntes det kunne være sjovt lige at få andre's meninger på banen. Da det af og til kan give lidt dillemma når jeg har noget dansk matriale jeg gerne ville have haft publiceret. Man kunne selvfølgelig bare blande indholdet, men virker også lidt underligt at skulle mixe imellem sprogene, især for det publikum som læser indlæggende.

Ser frem til lidt debat... Coffee

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:32

Selv vil jeg altid selv holde .dk-domæner danske. Blandt andet fordi det formentlig koster på CTR i søgeresultaterne at have en .dk endelse vs. et generisk TLD, når man skriver på engelsk.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:51

Det har kostet meget i CTR, og bloggen har ikke rigtigt givet noget profit, da reklamerne ikke har matchet mine brugere godt nok, samt de besøgende jeg har haft, ikke er dem som ville vælge og klikke på reklamerne. Derfor har jeg faktisk så sent som idag valgt at fjerne alle de adsense reklamer jeg har på min personlige blog, så den ikke trække mine andre sider med ned i faldet :-)

Selvom siden har et udemærket antal besøgende, og en stor del fra søgemaskinerne, også fra udlandet, især USA, pga. noget photoshop blog indlæg jeg havde, som har trukket en del i den amerikanske del, samt Europa.

Men når det er sagt ville et andet TLD måske tiltrække flere udenlandske til de engelske indlæg?, og flere danske til de danske indlæg?, om ikke andet mere søgetrafik..

Derfor er det spændende og se jeres meninger om emnet.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)