Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er surftowns kollegaer nogle fjolser ?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Læs hvad jeg skriver  jeg kigger ikke SAMTLIGE udbyderes hjemmesider igennem, for at få ideer, jeg skriver ingen steder at jeg slet ikke besøger nogen, blot at jeg ikke har behov for at kigge dem alle efter

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:33

Thomas Folmann:

Henrik Nielsen:

Nu er en blog ikke noget, som jeg mener I har patent på, og bare  fordi at I bruger det, betyder det ikke at  jeg  nødvendigvis har været inde og "kopiere" jeres idé.

Jeg har ikke behov for at kigge samtlige udbyderes hjemmesider igennem, for at få idéer til min egen virksomhed.

Du har stadig ikke svaret på mit spørgsmål ;-)

Hvad er ideen i at udsende en pressemeddelelse og forsøge at ridde med på Surftown vs. One bølgen?

Hvad mener du med at Megahost.dk rider med på "bølgen" ?

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Folmann:

Henrik Nielsen:

Nu er en blog ikke noget, som jeg mener I har patent på, og bare  fordi at I bruger det, betyder det ikke at  jeg  nødvendigvis har været inde og "kopiere" jeres idé.

Jeg har ikke behov for at kigge samtlige udbyderes hjemmesider igennem, for at få idéer til min egen virksomhed.

Du har stadig ikke svaret på mit spørgsmål ;-)

Hvad er ideen i at udsende en pressemeddelelse og forsøge at ridde med på Surftown vs. One bølgen?

Lad mig slå et par ting fast.. Den 29/12 2008 udsendte megahost.dk en pressemeddelse med en produktnyhed, efterfølgende blev den placeret på bloggen, som alle andre PM'er gør det  , jeg kan kraftigt afvise at der har været tale om at ride på nogen "bølge" 

Du skriver flere gange at jeg "sværter" Surftown til i denne tråd ... Dette er ikke korrekt, jeg forholder mig kritisk til den måde du omtaler Konku'legaer på, især i offentlige forums, men osse på jeres blog. Du skærer bevidst ALLE over en kam, selvom du godt ved at vi er mange der kan leverer et mindst ligeså godt produkt som Surftown.. Det ville klæde dig og Surftown at ændre taktik på det område...

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 21:34

Henrik Nielsen:

Lad mig slå et par ting fast.. Den 29/12 2008 udsendte megahost.dk en pressemeddelse med en produktnyhed, efterfølgende blev den placeret på bloggen, som alle andre PM'er gør det  , jeg kan kraftigt afvise at der har været tale om at ride på nogen "bølge" 

Hmmmm, hvorfor så nævne One og Surftown samt Fogedforbudssagen i din PM? Det har jo intet med din såkaldte produktnyhed at gøre......

Henrik Nielsen:

Du skriver flere gange at jeg "sværter" Surftown til i denne tråd ... Dette er ikke korrekt, jeg forholder mig kritisk til den måde du omtaler Konku'legaer på, især i offentlige forums, men osse på jeres blog.

Tjaa....jeg kan oplyse dig, at du ville have fået en sag på halsen hvis du som 'konkurrent' omtalte drengene fra Kalvebod Brygge på samme måde ;-)

1) så kan man sammenligne deres opførsel med en grum landevejsrøver med masser af ting på samvittigheden, der nu har fundet en sheriffstjerne

2) at banditten stadigvæk er under stjernen, er jeg ikke i tvivl om, jeg har da oplevet at blive sammenlignet med en barnerøv af en person relateret til surftown

3) ja, det giver mig næsten mindelser om de der ultra regliøse prædikanter i USA, der er jo ikke begrænsinger på de mirakler de kan udføre :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:42

Hejsa,

Nu kan jeg se du tydeligvis er en konkurrent til Surftown. Så forstår jeg ikke hvorfor du vælger at "nedgøre" en konkurrent og sætte dem i et dårligt lys. For mig stiller du blot dig selv i et endnu dårligere lys. I stedet burde du, hvis du er så utilfreds med den måde Surftown køre sine ting på, blot vælge at udnytte det til egen vinding, ved at være bedre end dem.

At du vælger at nedgøre en konkurrent ser jeg absolut intet positivt i, og jeg ville vælge Surftown frem for dig, uden kendskab til nogen af jer.

Men tænkt lidt over det, og så tror jeg du vil komme meget længere =)

Dbh Rasmus

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:42

Rasmus Scheuer-Larsen:

Nu kan jeg se du tydeligvis er en konkurrent til Surftown. Så forstår jeg ikke hvorfor du vælger at "nedgøre" en konkurrent og sætte dem i et dårligt lys. For mig stiller du blot dig selv i et endnu dårligere lys. I stedet burde du, hvis du er så utilfreds med den måde Surftown køre sine ting på, blot vælge at udnytte det til egen vinding, ved at være bedre end dem.

Jeg tænkte faktisk osse en del før jeg besvarede det 1. indlæg, for jeg var godt klar over at det ville kunne opfattes negativt. Mine indlæg idag har ikke gået på Surftown's produkter eller deres kundeservice, men derimod deres til tider agressive udfald mod de små hosting udbydere ( her er jeg også inkluderet) som er blevet anklaget for snart ikke så lidt. Jeg ved mange har dukket sig fordi netop Surftown er en mastrodont i hosting verdenen, og ganske få har lyst til at lægge sig ud med dem.

Lad mig slutte med at sige at jeg er glad for dit anlæg... der er altid en god grund til at tænke sig om!

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:52

Thomas Folmann:

Tjaa....jeg kan oplyse dig, at du ville have fået en sag på halsen hvis du som 'konkurrent' omtalte drengene fra Kalvebod Brygge på samme måde ;-)

Jo, der var en reel nyhed! Nu kørte sagen iøvrigt samtidigt, så den var nærliggende at bruge for at illustrere at der er alternativer :-) men at kalde for at ride på "bølgen" , kan jeg ikke være enig , havde jeg gjort det havde jeg jo nok fortsat med det 

og jeg kunne altså ikke lade være med at skrive som jeg gjorde, du kalder jo dig selv Sheriff ;-) og så var det nærlæggende at fortsætte i den stil ;-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:10

Henrik Nielsen:

Du starter blogindlægget (som jeg ser som din pressemeddelse) netop med det "skyderi" mellem Surftown og One. Det er først til sidst i indlægget at du har din produktnyhed (som godt nok ikke er et produkt, men mere en service).

Så jo.... du rider i allerhøjste med på den bølge som Surftown har startet. Men grunden til at mange webhosts ikke kommenterer deres udlæg er nok for det meste at man ikke gider kaste med mudder, men vil koncentrere sig om forretningen. Det er korrekt at der skal ryddes op i branchen for der er for mange brådne kar og kunderne har haft forventning om at det kunne få det hele til laveste pris.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)