Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er surftowns kollegaer nogle fjolser ?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

ZaiKos:

At en lille konkurrent - i forhold til Jeres størrelse - sværter Jer lidt til, burde igen, ikke have den store betydning for Jer.

OK, jeg respekterer din holding. Men omvendt synes jeg også, at du bør respektere min holdning - nemlig at jeg ikke vil sidde tilsværtning overhørigt blot fordi vi er meget større!

BTW har jeg faktisk bevidst undladt at spille bold med MegaHost, da de forsøgte at ridde med på Surtfown vs. One bølgen (http://blog.megahost.dk/?p=52) eftersom de er en meget lille spiller. Men når de fremsætter offentlig kritik, så tager jeg til genmæle! Og personligt ville jeg hellere vælge en leverandør der har holding end blot sidder tilbagelænet og smiler fordi de er større end kritikerne.... 

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:35

Thomas Folmann:

OK, jeg respekterer din holding. Men omvendt synes jeg også, at du bør respektere min holdning - nemlig at jeg ikke vil sidde tilsværtning overhørigt blot fordi vi er meget større!

BTW har jeg faktisk bevidst undladt at spille bold med MegaHost, da de forsøgte at ridde med på Surtfown vs. One bølgen (http://blog.megahost.dk/?p=52) eftersom de er en meget lille spiller. Men når de fremsætter offentlig kritik, så tager jeg til genmæle! Og personligt ville jeg hellere vælge en leverandør der har holding end blot sidder tilbagelænet og smiler fordi de er større end kritikerne.... 

Godt ord igen, Thomas. Jeg respekterer da din holdning, men fandt det unødvendigt. Medmindre du naturligvis blev spurgt om en given ting eller noget i en tilsværtning.

Vi er heldigvis alle forskellige, og for mig gør det ingen forskel om en given producent/firma, sidder og kører tilbage mod de små.. :)

Men godt ord igen.. :) Den må jeg give dig.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas.

Nej, jeg forsøger på ingen måde at kopiere Surftowns strategi, da jeg ingen grund har til dette. Mit produkt er ganske udemærket, og tilfredsstillende for mine kunder, som det er

Kan dog ikke sige at jeg er overrasket over, at du forsøger at tale ned til mig. Det siger vel mere om dig som person, end om Surftown som virksomhed.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 14:35

Henrik Nielsen:

Nej, jeg forsøger på ingen måde at kopiere Surftowns strategi...

Hvad er det så du forsøger med din blog?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Folmann:

At blogge kan vel på ingen måde betragtes som et unikt stategisk tiltag, heller ikke selvom man bruger bloggen til at fremhæve sig selv i forhold til sine konkurranter.

Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 14:45
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Thomas Folmann:

Henrik Nielsen:

Nej, jeg forsøger på ingen måde at kopiere Surftowns strategi...

Ej Thomas at blogge er vel næppe noget SurfTown har patent på??

Mvh

Dan Bohmann

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 14:52

Nej, blogging er ikke nogen unik strategi eller noget man kan tage patent på.

Det er blot baggrunden for MegaHost tilsværtning af Surftown tidligere i diskussionen jeg forsøger at frem til....

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:08

Hej Thomas

Det gør mig så inderligt glad, at du fra Surftown, tager dig tid til at kigge på min blog.

Nu er en blog ikke noget, som jeg mener I har patent på, og bare  fordi at I bruger det, betyder det ikke at  jeg  nødvendigvis har været inde og "kopiere" jeres idé.

Jeg har ikke behov for at kigge samtlige udbyderes hjemmesider igennem, for at få idéer til min egen virksomhed.

men  vil jeg takke dig for besøget på Megahost.dk, du er altid  velkommen :-)

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 15:10

Henrik Nielsen:

Nu er en blog ikke noget, som jeg mener I har patent på, og bare  fordi at I bruger det, betyder det ikke at  jeg  nødvendigvis har været inde og "kopiere" jeres idé.

Jeg har ikke behov for at kigge samtlige udbyderes hjemmesider igennem, for at få idéer til min egen virksomhed.

Du har stadig ikke svaret på mit spørgsmål ;-)

Hvad er ideen i at udsende en pressemeddelelse og forsøge at ridde med på Surftown vs. One bølgen?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:11

Henrik Nielsen:

Ikke? Det er ellers noget vi andre jævnligt gør ... og det er det som du på handelsskolen lære at lave under navnet konkurrent analyser. Du er nødt til at have overblik over markedet for at kunne være en effektiv spiller på markedet :)

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)