Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er surftowns kollegaer nogle fjolser ?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Må lige komme med mit input til denne streng:

Jeg har igennem årene haft rigtig mange forskellige sites kørtende, og jeg har (desværre) også haft stiftet bekendtskab med One.com. Deres opsigelsesregler er ganske urimelige efter min mening, og det endte da også med at jeg måtte betale i et år ekstra på trods af at de nærmest bare skal fjerne et hak i deres CRM-system.

Senest var en af mine partnere så letsindig at købe 2 domains på One.com, jeg protesterede selvfølgelig med det samme, og vi gik med det samem igang med at få dem redelegeret.... Men dette er indtil nu ikke lykkedes for os (4-5 mdr and counting). Der er tale om .NET og .COM domains, så one.com skulle "valildere" flytningen eller noget i den stil før vores domains kunne redelegeres, men one.com reagerede ikke, og vi fik så besked på at vores domains ikke kunne flyttes.... nu skal vi så prøve igen, og denen gang håbe på at One.com gør som de burde, nemlig at svare bekræftede på den redelegeringsbesked de får fra dem der nu engang håndterer com og net domains.

Efter mine uheldige oplevelser med One.com (og et par andre igennem tiden) fandt jeg frem til MegaHost.dk, hvor jeg nu har 6-8 domains liggende, og jeg må sige at Henrik altid har ydet en særdeles god service over for mig, så jeg er MEGET godt tilfreds med at mine domains nu ligger der, og jeg arbejder faktisk på at få flyttet flere over til hans servere.

Hvad angår SurfTown, så kan jeg ikke rigtig udtale mig om deres produkter, da jeg aldrig har været kunde hos dem.... men kan da godt give Henrik ret i at det er lige lovlig "søgt" at udråbe god service som en verdensnyhed .-)

Mvh

Dan Bohmann

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:35

Oh my god, en gang mudderkastning. Det er helt surrealistisk at sidde og læse. Jeg kunne jo lade være, men faldt over indlægget. Hvorfor kan folk ikke bare have sine firmaer - store og små - for sig selv.

Dog kan det da være skuffende at se en operson fra Surftown(??) sidde og nedgøre andre hostingudbydere og deres evner(her kommercielle). Jeg mener, Surftown startede vel heller ikke på toppen, det kan dog nogen gange være svært at huske, når man når derop af.. :)

Lad os nu bare lade det her ligge. Alle vil altid have forskellige meninger om det ene og det andet. Sådan er det. Sådan er livet.

Men at en repræsentant fra et stort firma som Surftown, sidder og kalder et konkurrent for "MegaToast" og kritiserer vedkommendes evner, er måske ikke vildt hensigsmæssigt.. :) Ikke den bedste reklame, man gør for sig selv, vil jeg mene.

Lad os nu bare nyde livet i ro og mag, alle sammen.. :)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Thomas Folmann:

Henrik, det ser nu ellers ud til, at du forgæves forsøger at kopiere vores 'PR-blogging strategi' med dit MegaToast!

Vi er selv startet fra scratch i nogle depressive iværksætterlokaler på marken i Lundtofte - så det er nok ikke et bedre udgangspunkt end dig. At du har overholdt lovgivningen altid og ikke fået noget ud af det, ja det siger umiddelbart mest noget om dine kommercielle evner Wink

Med niveauet af det indlæg her, har du lige vist at jeres branche nærmere har brug for en erfaren børnehavepædagog end en selvbestaltet sherrif. Hvis du er nået til et punkt hvor du skal træde på de små iværksættere fordi de lige netop er små og ikke er i nærheden af jeres volume, så tror jeg du har misforstået fuldstændig hvad Amino er for et sted.
Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:43

ZaiKos:

Men at en repræsentant fra et stort firma som Surftown, sidder og kalder et konkurrent for "MegaToast" og kritiserer vedkommendes evner, er måske ikke vildt hensigsmæssigt.. :) Ikke den bedste reklame, man gør for sig selv, vil jeg mene.

Et godt gammelt ordsprog siger at 'Man rider som man sadler'. Prøv lige at læse hele indlægget fra MegaHost ;-)

Tilmeldt 2. Nov 07
Skrevet kl. 11:50

Thomas Folmann:

Et godt gammelt ordsprog siger at 'Man rider som man sadler'. Prøv lige at læse hele indlægget fra MegaHost ;-)

Jooooh, men er man så ikke ude i "min far er stærkere end din far" ? Jeg mener, burde du som repræsentant for et stort firma, ikke se igennem fingre med det og vise dig som "den store" og ikke falde "ned" på andres niveau?

Jeg ville da - uden overhovedet at kende til hostingbranchen eller Jer for den sags skyld - mene at I, som stort firma, ikke burde have behov, for hverken at træde på, eller forsvare Jer?

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 11:53

ZaiKos:

Jooooh, men er man så ikke ude i "min far er stærkere end din far" ? Jeg mener, burde du som repræsentant for et stort firma, ikke se igennem fingre med det og vise dig som "den store" og ikke falde "ned" på andres niveau?

Enig, niveauet kan også blive for lavt.

Men jeg synes nu det er på sin plads at forsvare sig, når der skydes på een - også selvom man er stor!

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 11:54

Folmann:

Glimrende svar tilbage! :-)..
Jeg er for øvrigt ganske udemærket med Surftown som hostudbyder - deres kundeservice kan være lidt lang at komme igennem til, men deres produkt virker GLIMRENDE! Jeg elsker 1-click toolbox'en :)

P.s.: Jeg er ikke ansat hos hverken Surftown, Megahost eller noget i nærheden af den genre :)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Tilmeldt 2. Nov 07
Skrevet kl. 12:08

Thomas Folmann:

Enig, niveauet kan også blive for lavt.

Det er vel smag og behag. Igen, ville jeg personligt ikke sidde og forsvare mig på nuværende tidspunkt. Der vil jo altid være folk som har en mening - god som dårlig - om lige præcis Jeres produkt, her er der måske bare nogen som tager bladet fra munden og siger det højt. Jeg kender ikke til forskellene på Jer og Megahost, udover at jeg ser Jeres navn ofte. Og det er den baggrund, jeg bedømmer det jeg skriver på. Altså at man nok ikke behøver forsvare sig endnu.

For SELVOM, en eller to personer offentligt, skriver noget mindre pænt om Jer, er det vel næppe noget, der rykker det HELT store, ved Jeres kundedatabase... :O) I har nok mindre at miste, end hvis f.eks Megahost eller andre små, blev tilsvinet. :)

Syntes dog ikke det har nået et niveau endnu, som gør at man behøver forsvare sig. :O) Du burde vel i teorien bare smile lidt overbærende af det. :O)

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 12:27

ZaiKos:

Det er vel smag For SELVOM, en eller to personer offentligt, skriver noget mindre pænt om Jer, er det vel næppe noget, der rykker det HELT store, ved Jeres kundedatabase... :O) I har nok mindre at miste, end hvis f.eks Megahost eller andre små, blev tilsvinet. :)

Der er jo ikke tale om personer, men konkurrenter! Og det gør en stor forskel for mig, når det er Surftown der sværtes til ;-)

Tilmeldt 2. Nov 07
Skrevet kl. 12:52

Thomas Folmann:

Der er jo ikke tale om personer, men konkurrenter! Og det gør en stor forskel for mig, når det er Surftown der sværtes til ;-)

Husk at bag konkurrenterne, sidder også personer, der måske har haft den mening før I har haft. De har vel lov til - uanfægtet om det er rigtigt eller ej - at sige at I er dumme, dårlige, tarvelige eller har dårlige produkter. Det burde da - i mine øjne - ikke have nogen betydning om de små firmaer gør det?

Neutralt set - og det er min personlige mening - mener jeg, at skulle jeg finde et firma som skulle være min host for både domæne og hvad der nu hører sig til sådan et, så ville jeg finde det mere...hvad er ordet...."skammeligt"(??) at se et stort firma som Jeres, have "behov" for at kaste med mudder tilbage og forsvare sig, overfor en lille konkurrent. Det burde I bare ikke have grund til eller behov for. Behov er måske et stort ord at bruge, men du ved nok, hvad jeg mener.

At en lille konkurrent - i forhold til Jeres størrelse - sværter Jer lidt til, burde igen, ikke have den store betydning for Jer.

Jeg ville, som potentiel ny kunde finde det mere problematisk, at se et firma som Jeres, gå ind og "gide" bruge tid på at kaste tilbage mod et lille firma. Det ville måske skræmme mig fra, at købe Jeres produkt. Altså at se, at et firma - som jeg med mit lille kendskab, trods alt har hørt om - gide og bruge tid på at skændes med en så lille konkurrent, at det næppe gør den store forskel for Jer.

Det ville da også skræmme mig væk fra MegaHost at se, at han/de har et behov for at kommentere på Jer. Men det er ikke noget, jeg måske er overrasket over, da jeg ikke falder over Megahost i noget nær så stort omfang som Surftown. Hvor store I er i forhold til hinanden, aner jeg ikke.

Ergo syntes jeg det er en skam, at I går ind i en "børnehavedialog", med en langt langt langt mindre konkurrent, når I intet har at miste på det, i forhold til, hvis I blot lod Megahost lege små børn :O)

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)