Må lige komme med mit input til denne streng: Jeg har igennem årene haft rigtig mange forskellige sites kørtende, og jeg har (desværre) også haft stiftet bekendtskab med One.com. Deres opsigelsesregler er ganske urimelige efter min mening, og det endte da også med at jeg måtte betale i et år ekstra på trods af at de nærmest bare skal fjerne et hak i deres CRM-system. Senest var en af mine partnere så letsindig at købe 2 domains på One.com, jeg protesterede selvfølgelig med det samme, og vi gik med det samem igang med at få dem redelegeret.... Men dette er indtil nu ikke lykkedes for os (4-5 mdr and counting). Der er tale om .NET og .COM domains, så one.com skulle "valildere" flytningen eller noget i den stil før vores domains kunne redelegeres, men one.com reagerede ikke, og vi fik så besked på at vores domains ikke kunne flyttes.... nu skal vi så prøve igen, og denen gang håbe på at One.com gør som de burde, nemlig at svare bekræftede på den redelegeringsbesked de får fra dem der nu engang håndterer com og net domains. Efter mine uheldige oplevelser med One.com (og et par andre igennem tiden) fandt jeg frem til MegaHost.dk, hvor jeg nu har 6-8 domains liggende, og jeg må sige at Henrik altid har ydet en særdeles god service over for mig, så jeg er MEGET godt tilfreds med at mine domains nu ligger der, og jeg arbejder faktisk på at få flyttet flere over til hans servere. Hvad angår SurfTown, så kan jeg ikke rigtig udtale mig om deres produkter, da jeg aldrig har været kunde hos dem.... men kan da godt give Henrik ret i at det er lige lovlig "søgt" at udråbe god service som en verdensnyhed .-) Mvh Dan Bohmann |
Oh my god, en gang mudderkastning. Det er helt surrealistisk at sidde og læse. Jeg kunne jo lade være, men faldt over indlægget. Hvorfor kan folk ikke bare have sine firmaer - store og små - for sig selv.
Dog kan det da være skuffende at se en operson fra Surftown(??) sidde og nedgøre andre hostingudbydere og deres evner(her kommercielle). Jeg mener, Surftown startede vel heller ikke på toppen, det kan dog nogen gange være svært at huske, når man når derop af.. :)
Lad os nu bare lade det her ligge. Alle vil altid have forskellige meninger om det ene og det andet. Sådan er det. Sådan er livet.
Men at en repræsentant fra et stort firma som Surftown, sidder og kalder et konkurrent for "MegaToast" og kritiserer vedkommendes evner, er måske ikke vildt hensigsmæssigt.. :) Ikke den bedste reklame, man gør for sig selv, vil jeg mene.
Lad os nu bare nyde livet i ro og mag, alle sammen.. :)