|
Henrik, vi har op til 5000 kvm lager... jeg tror det er nok... - dog kun ca. 300 opvarmet.. |
Jeg smider en PM til dig i morgen med nogle detaljer så kan du se om det er noget der kan arbejdes videre med!.
Henrik
Debat
|
Henrik, vi har op til 5000 kvm lager... jeg tror det er nok... - dog kun ca. 300 opvarmet.. |
|
Jeg smider en PM til dig i morgen med nogle detaljer så kan du se om det er noget der kan arbejdes videre med!. Henrik |
|
Hvad koster lagerhotellet ? |
|
Henrik, kan du ikke sende mig en mail på info@scandi-euro.com - så vil jeg kontakte i morgen... så kan vi tage en dialog.. Med venlig hilsen Scandi-Euro GmbH Jesper Christensen |
|
Det kommer selvfølgelig an på hvor meget plads du skal bruge, og hvor meget arbejde der er i at pakke forsendelser...Men jeg er forhandlingsvillig... hvad har du forstillet dig...
Send venligst en PM på info@scandi-euro.com, så kan vi tale detajler der.. Med venlig hilsen Scandi-Euro GmbH |
|
Hej Peter (mfl.), Jeg kan tilbyde en løsning fra Danmark, med samme priser som ellers nævnt. Hvis du/I er interesserede, kan jeg kontaktes på tlf. 24200585 eller mail jan@alpi.dk. Vh. Jan |