Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter / entreprenør / sælger søger nye udfordringer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er en ung mand på 25 som pt står uden noget spændende at rive i...

Jeg har tidligere beskæftiget mig med webshops, været bestyrer i flere supermarkeder, arbejdet indenfor telemarketing og de sidste 3 haft eget byggefirma. Jeg har dog mistet gejsten for denne branche, hvorfor virksomheden glidende overgår til min byggeleder.

Jeg savner alt det sjove ved at starte noget op, alle udfordringerne og glæden når ting lykkedes. Jeg er meget åben, humoristisk, glad og proffessionel. Jeg arbejder det der kræves, og giver mig 100%.

Jeg er på udkig efter noget hvor jeg kan udnytte mine evner og som inspirerer mig. Der er ikke nogen branche som sådan jeg brænder mere for end andre, det der fanger mig er den gode forretning. Dog er drømmejobbet opstart af klub i kbh som viser de andre hvordan det skal gøres......

jeg har erfaring med websites, grafisk design, regnskab, salg, opstart og en hel masse andet, incl at få ting til at ske når alle siger det ikke kan lade sig gøre;)

håber nogen mangler en som kan det meste, og lærer resten.

Hav en god dag :o)

Mvh

Kasper Otzen

ps. jeg foretrækker kontakt via mail, da jeg i forvejen snakker rigtigt meget i telefon;)

Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 15:02

Hej Kasper.

Du kunne måske være manden vi mangler. Men skriv til mig på bruni.malkoc@yahoo.dk

Hvor bor du osv ?

Mvh Michael

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 19:42

Hej Kasper 

Du er velkommen til at skrive til mig.

Martinheiss@me.com

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 16:06

Du maa gerne sende en mail til bratsch@ofir.dk

Jeg har maaske noget til dig!
MVH Adam

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 12:43

Hej Kasper.

Det lyder til du er en mand med en masse power...hvilket er det vi lige i øjeblikket leder efter via et konsulent firma.

dine erfaringer er lige "spot on"  for det vi vil... samtidig med at du kan få lov at arbejde med en masse nyt 

jeg har en virksomhed inden for fødevare branchen, vi levere mellem 1400 - 2000 luksus couverter mad om dagen.

samtidig har jeg et internationalt samarbejde hvor vi arbejder på at etabler nye kvalitets koncepter inden for fødevare branchen.

jeg ved godt at jeg er lidt tilbageholdt med informationer men nu forgår snakken jo også i offenligt forum.

helt konkret er det vi skal bruge en ild sjæl til at etabler og opstarte vores koncept/koncepter i KBH området ...

hvis det fanger din interesse så send en mail.

draemdarebelivedo@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)