Hej Alle
Jeg er en ung mand på 25 som pt står uden noget spændende at rive i... Jeg har tidligere beskæftiget mig med webshops, været bestyrer i flere supermarkeder, arbejdet indenfor telemarketing og de sidste 3 haft eget byggefirma. Jeg har dog mistet gejsten for denne branche, hvorfor virksomheden glidende overgår til min byggeleder. Jeg savner alt det sjove ved at starte noget op, alle udfordringerne og glæden når ting lykkedes. Jeg er meget åben, humoristisk, glad og proffessionel. Jeg arbejder det der kræves, og giver mig 100%.
Jeg er på udkig efter noget hvor jeg kan udnytte mine evner og som inspirerer mig. Der er ikke nogen branche som sådan jeg brænder mere for end andre, det der fanger mig er den gode forretning. Dog er drømmejobbet opstart af klub i kbh som viser de andre hvordan det skal gøres...... jeg har erfaring med websites, grafisk design, regnskab, salg, opstart og en hel masse andet, incl at få ting til at ske når alle siger det ikke kan lade sig gøre;)
håber nogen mangler en som kan det meste, og lærer resten. Hav en god dag :o) Mvh Kasper Otzen ps. jeg foretrækker kontakt via mail, da jeg i forvejen snakker rigtigt meget i telefon;)
|
Hej Kasper.
Du kunne måske være manden vi mangler. Men skriv til mig på bruni.malkoc@yahoo.dk
Hvor bor du osv ?
Mvh Michael