Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Iqbal
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er færdigudannet markedsføringsækonom som søger et arbejde. Jeg har dog et andet arbejde iøjeblikket hvor jeg ikke bruger min uddannelse til noget. Jeg vil derfor gerne  tilbyde arbejdskraft til næsten ingen penge eller gratis, og jeg mener gratis, men forvent ikke at jeg arbejder fuldtid. Jeg kan arbejde ca. 4-6 timer om ugen MAKS. Men arbejdet kan udføres gratis, hvis det ikke belaster min hverdag. Så skriv hvis der er noget jeg kan hjælpe med, en beskrivelse af hvad du/I forventer af mig, og jeg skriver tilbage.

Mvh

Asif

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 00:24

Hvad er dine incitamenter for at arbejde gratis? Blot for erfaring og referencer?

Hvilke kvalifikationer/kompetencer har du? Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:29

Hej Aif, og velkommen i klubben hos de MFØ'er der laver noget andet end det de er uddannet til ;)

Hvor bor du henne? Hvor læste du? og hvilke valgfag havde du?

Dbh

Mikkel

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:02

Hej Asif

Er du god på en telefon?Jeg har brug for en til at ringe til potentielle leverandører af forskellige pruduktgrupper. Nærmere beskrivelse følger, giv mig et telefonnummer. Så rínger jeg til dig og forklarer det nærmere.

Jeg er meget åben for andel i overskud/virksomhed, hvis det er interessant.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 09:04

Mikkel Mikjær Christensen:
velkommen i klubben hos de MFØ'er der laver noget andet end det de er uddannet til ;)

Lige mine ord. Jeg har tit tænk på om der findes en uddannelse der hedder "Erhvervsdrivende"
Nå det var en anden side af sagen.
Ja... Jeg kunne også godt tænke mig lidt mere baggrundsviden. Jeg mangler noget eksport til Sjælland Wink

Fra Iqbal
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:56

Jeg bor i København, jeg arbejder iøjeblikket som kundekonsulent hos Politiken. Jeg har en facebook profil (søg under Asif Iqbal, ham med brillerne). Jeg mener selv at jeg er god til at analysere markeder, kunder, præferencer til et produkt m.v. Privat er jeg meget humorristisk, men hvis i vil vide mere, så kan jeg sende mit c.v. eller spørg mere specifikt. Grunden til at jeg vil arbejde gratis eller til næsten ingen penge, er at sådan er jeg i natur, hvis jeg kan hjælpe uden at det belaster min hverdag, så gør jeg det gerne gratis. Eksempelvis arbejder jeg 30min. gratis på Politiken ved hver vagt.Smile 

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 17:04

Jeg har maaske noget, der kunne lyde interessant. Skriv mig en mail paa bratsch@ofir.dk

MVH Adam

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)