Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dovne eller arrogante Aminoer ???

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin  Om jeg er hævet over andre herinde......... nej enlig ikke, faktisk er jeg ikke webdesigner, det intressere mig bare. Og prøv lige igen og se hvad jeg tilbyder. Jeg tilbyder det som svare til det hun laver for mig. Uden helt at vide det, så vil hendes job nok kunne gøres på en time, måske mindre.

Jeg tilbyder derfor et hjemmeside i stil med den hun har, dog med et mere stilrent og proffesionelt snit over sig, og som kan ses i de gængse browsere.

Det klart jeg sidder ikke og udarbejder en hjemmeside på 14 dage, for at få 1 times arbejde for det. Men jeg tilbyder de ting jeg ved jeg kan lave på noget af den sammen tid som hun bruger på mig.

Så kan man så diskutere om det er god stil, men jeg er heller ikke webdesigner og har aldrig ejet et webdesign firma ;) Og angående den sætning med webdesign firmaerne og respekt for sig selv, så se den som en lille spydig kommentar, og ikke som noget som skal dokumenteres med spørge runder for folk mellem 18-60 år i dagens danmark osv.   Eller med andre ord det var en lille joke ;)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe :) Det er nu heller ikke for at køre hetz på dig, men du modsiger lidt dig selv.

 

Thomas spørger hvornår man er webdesigner/firma, og du svarer det er når man har lavet en hjemmeside.

Bagefter fortæller du mig du aldrig har ejet et webdesign firma, og ej heller er webdesigner, du interessere dig bare for det.

Betyder det så at det er dit aller første website du skal lave? For så har jeg svært ved at se hvordan du får ordet proffessionelt ind over.

Nå min pointe var somend bare at man skal passe på med at dømme alle over en kam, der sidder nogle utrolig dygtige designere og webdesign firmaer her på amino, blandt andet Thomas som også er med her i tråden. Christian fra Netmedia er også utrolig dygtig, og det er tydeligt at se på mange af hans indlæg her på Amino, at de følger kunden helt til døren.

Selvom der så er nogle der måske ikke er lige så dygtige, og nogle som ikke falder i din smag, så vil jeg vove at påstå der sikkert også sidder en revisor, en bogholder, en murer eller andre herinde du ikke ville synes om, og du sikkert ville synes lavede et elendigt stykke arbejde, men det er jo ikke ensbetydende med at sige man nok aldrig finder en dygtig revisorAmino.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Er kun enig, i alle samfunde kan du finde folk som nok ikke helt er så dygtig. Og igen jeg har aldrig sagt at alle webdesign firmaer her på amino sucks, jeg har skam set nogle som umidelbart ser ud til at være noget ved musikken, og bestemt set nogle gode veldokumenteret debatter herinde, jeg har også set det modsatte.

Syntes nu nok når man kommer med argumenter som mig så skal nok have lidt at have det i, ellers ser det lidt skidt ud, jeg begynder jo heller ikke at fyre lort af til Audi´s ingeniøre, for nu har jeg intet forstand på bilmotore ;)

Fordi jeg ikke kalder mig webdesigner eller har ejet et webdesign firma er fordi jeg ikke er kompetent nok, efter min egen mening, også derfor du ikke ser et link til mit eget webdesign firma. Men det har intresseret mig en del år nu og så jeg uddannet og arbejder i et felt som er rimelig tæt på webdesign, eller ihvertfal det grafiske del af en webdesigner.

Men nok om mig, syntes jeg har vist meget godt hvad jeg syntes en god webdesigner er, er i uenig er det jo bare argumentere imod :)



Side 3 ud af 3 (23 indlæg)