Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes for minhjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg er ved at starte en lille SEO hobby virksomhed op, og er efterhånden ved at have fået styr på konceptet som kort fortalt går ud på at tilbyde seo pakker til en fast pris, som dog stadig er så flexsible at de kan passe til alle virksomheder. Resultatet af en pakke kan jo dog naturligvis variere alt efter typen af kunde, og det gør jeg også meget tydeligt opmærksom på.

Grunden til pakkeløsningen er at jeg fornemmer at nyopstartede virksomheder gerne vil have en fast pris hvor de ved hvad de får for pengene, og det kan jo naturligvis ikke lade sig gøre med søgemaskineoptimering, men en fast pris på en pakke hvor resultatet så dog kan variere en smule vil jeg mene er mere acceptabelt end at "det koster x antal kr. om måneden, og så må vi se hvordan det går".

Jeg har prøvet at gøre meget ud af at det skal virke seriøst og gennemskueligt selvom konceptet jo er "billig seo".

Hvordan syntes i infomationerne på siden er? Er det til at forstå, og virker det seriøst? Mangler der noget? (Er i gang med at få flere referencer)

Her er et link til siden..

Med venlig hilsen

Anders Nielsen

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

YesLækkert. Stille, roligt og seriøst. Det kan jeg li'. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)