Jeg vil blive glad, hvis der var en tekst forfatter herinde, der har tid og og lyst til at hjælpe mig med lidt tekstforfatning til hele min hjemmeside: www.np3design.com
Håber der er en der har mulighed for at hjælpe
Tilføj mig på msn hvis du er interesseret, niller33@hotmail.com eller send mig en mail på nils@np3design.dk
Jeg er uddannet journalist og arbejder freelance fra et kontor i Århus, hvor jeg laver forskellig virksomhedskommunikation og skriver en del tekst til hjemmesider. Underviser også i webjournalistik på Journalisthøjskolen..
Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du får brug for en tekstforfatter. Jeg er uddannet journalist og arbejder freelance fra et kontor i Århus, hvor jeg udfører mange forskellige tekst-og kommunikationsopgaver.
Jeg skal selvfølgeligt vide en del mere om dig, og hvad du har brug for, for at vide om og evt hvordan jeg kan hjælpe dig, så send gerne en mail med yderligere oplysninger, hvis du er interesseret.
Du kan se lidt mere om mig på www.jakobchristiansen.dk
Prøv at kigge på min hjemmeside www.teksteriet.com. Mine priser er absolut rimelige og jeg har 5 års erfaring i at skrive læsevenlige og søgemaskineoptimerede tekster til Internettet.