Jeg har åbnet en smykkewebshop, www.bijoux.dk, og er ved at være tilfreds med resultatet, selvom der skal rettes lidt til hist og her. Inden jeg bruger for meget tid på de små tilrettelser vil jeg gerne have nogle friske øjne på det, så jeg kan få noget konstruktiv kritik og meget gerne gode ideer og forslag. Jeg er godt klar over at der popper smykkeshops op hele tiden, så jeg prøver at være billigere end de andre, ikke noget jeg bliver rig på, men så kommer jeg da i gang og lærer markedet at kende. Er lidt bange for at mine lave priser er et minus, da det måske ikke virker som om det er kvalitet, så det vil jeg også gerne have feedback på. Har ikke smækket den på søgemaskinerne endnu, da jeg ikke har fået klaret alle meta tags og vil også gerne have den finpudset inden. Så det håber jeg at du vil hjælpe mig med, tak :) Jeg ved godt at det er en stor ulempe at jeg ikke tager Dankort, men da jeg bor i Frankrig kan det ikke lade sig gøre. Nogen forslag til hvordan jeg kan få Paypal til at virke mindre skræmmende på de danske kunder? Hvis der skulle være en som kan fortælle mig hvordan jeg laver et "til top" link i bunden af varelisterne, må de meget gerne skrive det til mig, tak :) På forhånd tak for hjælpen. |
Hej.
Ang. "til top" linket. Du skal bare inke siden til sig selv. Så vil den opdatere siden og vil derfor vise siden fra toppen.