Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle ideer til HotCard.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil høre om  nogle har en ide til hvad jeg kunne bruge disse HotCards til

www.HotCard.dk

For 4-5 år siden startede jeg lidt op med at lave nogle dating kort og konkurrence kort som kunne stå på cafeer og lignende steder, men fik aldrig rigtig gjort det store ud af det....

Tror godt stadig det kunne blive til noget men tror konceptet skal stammes noget op, men ved ikke lige i  hvilken retning..

Nogen forslag ??

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 25. Aug 05
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:09
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg håber denne kritik bliver forstået lige så konstruktivt som den er mentSmileJeg syntes at din hjemmeside er alt for rodet, og dit ellers udenmærket koncept drukner i alt for mange kolonner og tekst.

Prøver lige at gå i tænkeboks mht til udvidelse af konceptetGeeked 

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 23:27

vil give dig ret mht hjemmesiden...

Ja kom endelig med nogle koncept ideer Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:42

Jeg kan godt forstå idéen med kollonerne - den fungere desværre bare ikke. Hvilket du er enig i.

Når jeg hører om dit produkt, tænker jeg noget smart og tjekket. Det syntes, jeg din hjemmeside bør udstråle.

Bare gør den helt enkelt og overskueligt. KISS -Keep it simple stupid ;) 

Det er mit uprofesionelle gratis råd. Brug det eller glem det. Undskyld jeg har haft en dårlig Amino-dag :(

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 00:32

Det lyder til at være et ret spændende projekt. Jeg har erfaring med udvikling af portaler og større sites på nettet (både forretningsmæssigt og teknisk), og det er præcis sådan nogle koncepter, som jeg synes er interessante.

Hvis du har lyst, må du meget gerne sende mig en mail på sebastian@renomedia.dk. Så kan vi tale om et evt. samarbejde i forhold til netop din side. Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 17:24

Er nu egentlig mere ude efter ideer umiddelbart. Så skyd løs hvis du har en god ide..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)