Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad betyder det billed man har udaftil?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Som indledning vil jeg lige sige at det er en rigtig dårlig ide at starte et firma op og gå på kompromis hele tiden.....!

Det måtte en jeg kender sande da han startede op med et hjemmeservice firma. Han indrettede et lille kontor derhjemme "hvilket egentlig var ok" Men så købte han en gammel skrotbunke hos en Peugeot forhandler i jylland og satte sit logo på som han havde betalt en pæn sum for at få lavet...!

Det var ikke vejen frem. Vi var flere der sagde at han ikke måtte spare på sit image. Og vi foreslog ham at køre rundt og se på varevogne som kunne sætte hans firma i et bedre lys. Og det hjalp efter en måned begyndte hans forretning at vise fremgang. Det er selvfølgelig ikke kun det at han købte den 3 år gamle transsit . Men der er ingen tvivl om at folk "kunder" sætter pris på troværdighed og det signal sender en gammel skrotbunke ikke. Slet ikke i disse tider med TV udsendelser som f.eks. klamphuggerne...

Efter et par svar som jeg sagtens kan følge så ændre jeg lige teksten da dette ikke er en reklame men mere var et forsøg på at visse vigtigheden af at man ikke går på kompromis med alt når man starter op med et nyt firma.... Og om indlægget burde ligge et andet sted det ved jeg faktisk ikke da jeg er lidt ny og lige skal finde mig tilrette herinde.. Og ja siden var ikke imponerende men netop som jeg skrev så var der det han havde brug for !

Husk det er ikke alt man skal gå på kompromis med.

mvh

upstarteren

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 17:13

Velkommen til Amino! :)

Først og fremmest: Jeg er helt enig, det nytter ikke at spare på det, der i sidste instans bliver ens ansigt udadtil. Om det er firmabilen, websitet eller kontoret, så bør det fremme det budskab man gerne vil give sine kunder.

Når det er sagt: Jeg undrer mig over teksten og placeringen af indlægget. Det fremgår ikke tydeligt om du står bag Varevognscentret - du har lagt det i kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig", men indlægget er skrevet som om du anbefaler firmaet. Det ville være rart om du ville forklare tilhørsforholdet, så vi læsere bedre kan vurdere kvaliteten af anbefalingen. :)

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 17:51

Ha ha ha.....

Der fik jeg sgu næsten kaffe i tastaturet. Coffee

Det er en utrolig dårlig side varevognsforhandleren har, og hvis indlægget er en slags reklame for ham, så er det ihvertfald ikke måden det skal gøres på. LOLAutomobile

/Michael

Tilmeldt 10. Feb 09
Skrevet kl. 18:05

Du har ret... Og det beklager jeg derfor har jeg også rettet i teksten da det ikke var ment som reklame for nogen speciel side..!

Jeg skrev teksten fordi det piner mig at se så mange som falder for den nemme løsning og ikke tænker på koncekvenserne..!

Tilmeldt 10. Feb 09
Skrevet kl. 18:08

Griner... Håber sku ikke at kaffen skabte nogen form for skade på dit tastaturet... Som svaret til den anden.. Så beklager jeg naturligvis både placering af indlæg og også den misforståelse.... Men når det så er skrevet så kan man faktisk godt sige at denne forhandler burde tænke lidt over sit site, da det mangler meget for at skabe den rette interesse... Men bilerne er altså ok..!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)