Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UPS til private

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil skifte mine pakkeforsendelser fra Post Danmark og til en anden.

Jeg har nu fået kontakt til UPS, som efter en hurtig snak, mener at de kan lave en pris der er cirka det samme som min nuværende aftale med Post Danmark.

Det synes jeg lyder temmelig godt, da jeg altid har set UPS som bedre på kvaliteten.

Men er der nogle der har stået i samme situation, og som har erfaringer med UPS til private forsendelser? Kommer de frem og i en ordentlig stand? Det skal siges at størstedelen af pakkerne skal rundt i Danmark, og kun ganske få skal til udlandet.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:40

Hvordan stiller UPS sig i forhold til at kunden måske ikke er hjemme når de kommer? - Jeg er ret sikker på at de normalt omdeler på et tidspunkt hvor de fleste er på arbejde.

Jeg kunne godt forestille mig at de bliver trætte af at gå forgæves, og kunderne på at vente flere dage med at få deres pakker?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:20

Jeg er sikker på, at du vil blive overrasket..

Prøv bare at beregne 2 pakker på 10 kg leveret fra 2000 Frederiksberg til 8000 Århus

værdi pr. pakke er sat 4000 kr

kun 703,70 kr for disse 2 pakker leveret fra dag til dag.

prøv selv her..

mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 15:26

Altså pris kan være lige meget.

Konsulenten der ringede mig op, sagde at de gerne ville have flere kunder, og derfor gerne ville presse prisen. Han sagde at prisen cirka ville være det samme som Post Danmark ved den mængde jeg skulle bruge.

Netop også derfor jeg undersøger det nu, da jeg altid har troet priserne hos UPS var skyhøje.

Omkring levering ved jeg faktisk ikke hvad de gør. Men det er helt klart vigtigt at pakkerne enten kan afhentes lokalt, eller man aftaler en ny tid pakken kommer på.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 15:29

Prøv så lige at se alle de mange tillægsydelser der kommer oveni.

Kan de overhovedet takle private kundeadresser ?

De nævner ikke meget og hvordan i yderområder af Danmark?

mvh 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 15:42

Konsulenten sagde at de mest gjorde i B2B, men at de sagtens kunne klare private også.

Men det må jo være en ny politik, for jeg kender ikke andre der benytter UPS til private forsendelser.
Så jeg tror ikke det har været et ønske førhen.

Er der heller ingen herinde der enten selv, eller har hørt om andre der benytter UPS til private forsendelser?

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 15:48

Det er som regel de private, det går galt for, især hvis trapper opad er endestation.

Hvad er ikke nemmere end at smide en seddel i postkassen nede i gadeplan.

Så er det vel best med PostDanmarks døgnbokse eller GLS 430 pakke Shops, hvor kunderne selv vælger afhentningstidspunkter de fleste af døgnets timer.

mvh

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 20:52

Når vi har fået UPS pakker til firmaet og ikke været på pinden, har vi blot kunne ringe og vælge en ny dag de skulle komme på. Hvis det samme gælder for private, er det da fin service.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 09:13

TM2Byg:

Når vi har fået UPS pakker til firmaet og ikke været på pinden, har vi blot kunne ringe og vælge en ny dag de skulle komme på. Hvis det samme gælder for private, er det da fin service.

Det er helt sikkert.

Jeg har lige sendt en mail, så skal jeg nok lige melde tilbage hvad svaret fra UPS er.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 11:18

Så er der nyt fra dem.

Til private der ikke er hjemme første gang, får de en seddel om at de vil prøve at komme på et andet tidspunkt. Man kan så ringe og aftale et bestemt tidspunkt, eller man kan skrive en fuldmagt så UPS kan stille pakken.
En anden mulighed er at afhente på et af deres centre.

UPS forsøger at levere pakken 3 gange før den går retur.

Jeg synes det lyder ganske udemærket. Leveringen er hurtigere, og prisen er stort set det samme som Post Danmark.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)