Dato: 6/22/2006 8:30:07 PM Forfatter:InMedia Reklame Og hvis der er nogle dygtige tekstforfattere derude, der vil arbejde for billige penge er de velkomne til at kontakte os da vi på et tidspunkt nok skal have lavet en mere ''professionel'' salgstekst. :) ----fra brandnew.dk Der hvor jeg har et problem er når I kopierer ordret fra teksten på vores side - det er jo ikke "inspireret" som du siger, det er copy-pasted med bindestreg og hele lortet. Forestil dig at en kunde søger på webtjek, og finder begge vores sider - hvis han læser på jeres side først, vil han måske tro at vi har kopieret tekst fra jer. Det er sådanne sager der ødelægger reklamebranchens i forvejen noget svingende ry. Måske i skulle skrue op for blusset og komme ud af garagen; find den tekstforfatter i har brug for, og lad være med at direkte planke andre firmaer. Det er for billigt. |
Det sjoveste er jo at du gerne vil have din side vurderet her i amino velvidende at du bare har lavet copy paste... og at det bliver opdaget....
Jeg kunne forstå hvis du var mekaniker og ikke vidste hvordan man laver hjemmesider..
Men du sælger dem og alt hvad er har med tekst - markedføring osv..
Jeg har ikke set efter men er da HELT sikker på du har siddet og skrevet alle teksterne om på din side..... :-)