Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af hjemmeside

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 6/22/2006 8:30:07 PM Forfatter:InMedia Reklame
Og hvis der er nogle dygtige tekstforfattere derude, der vil arbejde for billige penge er de velkomne til at kontakte os da vi på et tidspunkt nok skal have lavet en mere ''professionel'' salgstekst. :)
----fra brandnew.dk
Der hvor jeg har et problem er når I kopierer ordret fra teksten på vores side - det er jo ikke "inspireret" som du siger, det er copy-pasted med bindestreg og hele lortet. Forestil dig at en kunde søger på webtjek, og finder begge vores sider - hvis han læser på jeres side først, vil han måske tro at vi har kopieret tekst fra jer.

Det er sådanne sager der ødelægger reklamebranchens i forvejen noget svingende ry.

Måske i skulle skrue op for blusset og komme ud af garagen; find den tekstforfatter i har brug for, og lad være med at direkte planke andre firmaer. Det er for billigt.

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 10:30
Det sjoveste er jo at du gerne vil have din side vurderet her i amino velvidende at du bare har lavet copy paste... og at det bliver opdaget....

Jeg kunne forstå hvis du var mekaniker og ikke vidste hvordan man laver hjemmesider..

Men du sælger dem og alt hvad er har med tekst - markedføring osv..

Jeg har ikke set efter men er da HELT sikker på du har siddet og skrevet alle teksterne om på din side..... :-)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 11:37
Når vi nu er ved det: Mon ikke der er mere "ctrl+c" end bare inspiration over denne tekst på jeres hjemmeside???

Vi levere opgaven - helt til ende.
Som noget ganske naturligt tilbydes du en komplet service på dine opgaver, hvor vi sørger for trykning, evt. pakning osv. Vores samarbejdspartnere tæller trykkerier, skiltefirmaer, oversættere og meget mere. Særligt tryksager er et hjertebarn hos os. Du er lige velkommen hos os, hvad enten du vil lægge en kreativ kampagne hos os - eller blot have trykt brevpapir, konvolutter, daglige tryksager osv.

Her er teksten fra 2002 på VORES hjemmeside:

Vi leverer opgaven - helt til ende

Som noget ganske naturligt tilbydes du en komplet entreprise på dine tryksager, hvor vi sørger for trykning, evt. pakning osv. Vores samarbejdspartnere tæller trykkerier, skiltefirmaer, serigrafiske virksomheder og dekoratører. Særligt tryksager er et hjertebarn hos os - og det var med tryksager, Concept Interest startede i 1998.Du er lige velkommen hos os, hvad enten du vil lægge en kreativ kampagne hos os - eller blot have trykt brevpapir, konvolutter, daglige tryksager osv.

Du tilbydes særdeles konkurrencedygtige priser på alle tryksager - vi lader dig få gavn af den storkunde-status, vi nyder hos vores leverandører af tryksager.

Det synes vi, hører med i et godt partnerskab...

Denne tekst kan ses på http://www.concept-i.dk/Tryksager.html

Jeg oplever ikke, at det er nok, at du har stavet "leverer" forkert....

Vores tålmodighed med den slags kopiering er ultrakort - og derfor er der også netop nu afsendt en mail til dig, der beder dig fjerne den kopierede tekst indenfor 24 timer. I modsat fald overgiver vi sagen til vores advokat von Haller.

Det er en flot reklame, du gør for dit "reklamebureau" på denne måde...

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 11:50
Hvis andre vil have lyst til at undersøge om andre har kopieret deres
tekst fra deres hjemmeside, så tag et unik stykke af det og søg på det
via Google - husk at putte anførselstegn (") omkring søgeudtrykket
eksempelvis:
"de herligste hilsner"
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:03
... og vær sikker på, at den unikke tekst du vælger ikke indeholder æ-ø-å eller specialtegn, da mange hjemmeside systemer ændrer disse tegn...
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 12:42

Der er vist ikke så meget jeg kan sige til mit forsvar... men vi har nu fjernet siden fra nettet, indtil vi får en tekstforfatter til at lave en ny tekst.

Vil samtidig gerne undskylde til dem vi har "lånt" af....

Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 13:41
Ærlig talt venner - og med henvisning til denne tråd http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=5585.

Jeg forstår selvfølgelig godt det vækker harme hos de forurettede, men prøv da at holde en sober stil. Hvad med at henvende sig til hinanden på en ordentlig måde ?

Og for lige at slå det fast: NEJ jeg tager ikke banditter i forsvar - hverken her eller andre steder.

Mvh/

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)