Jeg er i Sverige/Norge i uge 7 og har 5 businessmøder ang. en ny opfindelse. Jeg har tid til overs til at holde nogle præsentationer, for dem du kender nogen som er businessminded.
Idéen:
Ny opfindelse, som kommer til at være i de fleste hjem inden for 2-3 år. (kan desværre ikke uddybes mere pga ophavsrettigheder) Omsætningspotentiale i år: 2 mia. kr. i Sverige og Norge.
Så hvis du kender nogen, så sæt mig i kontakt med dem, så vi kan sætte et møde op.
p.s. informationer om mulighed for møder i resten af europa og Danmark følger.
Er det isenkram? Eller hvad er det vi er ude i? Det er vel væsentligt for, om folk kender nogle der kan sælge dit produkt. Siden du siger, at der er et indtjeningspotentiel på 2 mia. må det virkelig være noget brugbart ...
Hvilket område er vi inden for? Har kontakt til et firma, som kører med 3-4 svenske sælgere, men ikke sikkert det er noget for dem, men som sagt.. hvilket område er vi inden for?
Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk
tak for at du skriver..! jeg vil meget gerne i kontakt med, nogle af den du kender i sverie og vil også gerne presenter, dig for den Business mulighed jeg arbejder med..!
men hvis du har kontakt med nogle i sverie som du ved er Business minded så vil jeg meged gerne i kontakt med dem, har mulighed for at sætte et møde på med dem i ders hjem by....!