Her er et uddrag af mit cv
Curriculum Vitae Resumé
Jeg har i min tid på arbejdsmarkedet altid været beskæftiget med kundekontakt, og har derfor en naturlig og ligefrem måde at kontakte kunder på. Jeg er særdeles serviceminded og meget salgsminded med en købmand siddende i nakken. Jeg bruger min intuiation og empati, ved hjælp af disse evner forstår jeg, at skabe merværdi for både kunder og virksomheden.
Daglige arbejdsopgaver.
Opsøgende salgsarbejde herunder, at foretage samtaler med kunder og kundeemner om rekruttering og vikarassistance indenfor lager- kontor- og produktionsområdet. Løbende kontakt med kunder i forbindelse med brug af vikarer og ansættelse af nye medarbejdere, markedsføring og telesalg samt forefaldende kontorarbejde.
Kompetencer:
Ø Opbygning af salgsområder etc. Ø Generere nysalg (2007 6,84 million ) Ø Repræsentant ved jobmesser Ø Formidling af prisaftaler … Ø Indrapportering i CRM system Ø Identificering af kundeemner og salgs strategier Ø Kundeservice ordremodtagelse Ø Kunderedninger Ø Håndværks mæssig bagrund, (montering af udlejnings produkter,tilskæring af specialmåtter) Ø Teknisk forståelse Ø Logistik og planlægning af distribution Ø Opbygning af logistisk organisation
Rekruttering og rådgivning Personale, ansættelseskontrakter, lokalaftaler og overenskomster:
Finde egnede kandidater til rekruttering i samarbejde med kunder og personalekonsulenter!! Udarbejdelse af overenskomst og lokalaftale bilag der skal danne grundlag for prisaftaler
Uddannelse og kurser:
Påbegyndt akademi økonomi udanelse fagmodul afsætning Div. salgskurser hos Skoleskibet Georg stage Folkeskolen
Sprog:
Engelsk Flydende Tysk på stamme niveau
IT:
Autodidakt nørd kan næsten alt i Office pakken og har meget let ved at tilegne mig nye IT færdigheder. er daglig bruger af Office pakken Lotus Notes
er der ikke nogle der kan bruge sådan en som mig
|
Hej
Du kan skrive til mig på kishwarji@hotmail.com
Hilsen
Kish