Hej Ser frem til at høre nogle gode tilbud :-) |
Det kan vi klare for 1200,- (eks. moms) og så designer vi indtil du er 110% tilfreds!
Skriv til nc@drive-design.dk og lad os finde ud af noget...
Hej Ser frem til at høre nogle gode tilbud :-) |
Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS
Det kan vi klare for 1200,- (eks. moms) og så designer vi indtil du er 110% tilfreds! Skriv til nc@drive-design.dk og lad os finde ud af noget... |
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
Hvordan udgiver du din bog ?... På papirformat og igennem et forlag ? |
Hej Steffen Jeg vil meget gerne komme med et kvalificeret bud på opgaven. Har også stor erfaring med udarbejdelse af bogomslag. Se meget gerne mit site eller skriv på post@sandfaer-andersen.dk |
Hej Steffen Skriv lige en mail til mig paa adam@bratsch.dk saa jeg kan godt finde ud af noget for dig. MVH Adam |
Hej Brian Mvh |
Spændende... Har du overvejet at udgive den som ebog ? Det er jo specielt et medie der kunne være interessant for noder og den slags... Du kan også integrere lyd i ebøger jo... |
Hej Brian
Det er selvfølgelig smart med lyd i bogen. Men folk vil jo være nødsaget til at skulle printe alle noderne ud for at kunne bruge dem foran instrumentet. Det er de færreste der har indbygget computerskærm i deres nodestativ
|
Jeg vil gerne begive mig ud i, at lave en forside til dig. Vil du ikke sende mig en email på j-friis@hotmail.com? Så kan vi tage den derfra? Ellers kan du kontakte mig pr. telefon. 42 43 62 63. God dag. |
Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk
Kan du ikke beskrive hvilket slags indhold der er i bogen. Eller nærmere hvilken målgruppe bogen har. 159.- pr. time. GrafikerElev på 3. år. |