Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakkepost

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Amino'er

Jeg bokser med at en idé om at lave en lille webshop ved siden af, men distributionen driller.

Jeg vil gerne sende pakke ud, men Post Danmarks priser er helt ude i skoven, så kan jeg se at andre har lykkes at få andre priser end de 60,00 kr. PD har som listepris på en 1 kg pakke - hvad er argumentet? - hvordan kommer man ned til omkring 40,00 kr. pr. 1 kg pakke?

Er der evt. andre stabile leverandører indenfor Danmark, som er billigere og bedre?

Mvh Grane

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 11:02

Hvis du opretter en erhvervsaftale (du skal sikkert have et vist minimum af pakker årligt) kan du få bedre priser på erhvervspakker.

Selvom vi sender en del pakker årligt, er det såvidt jeg husker, ikke lykkedes os at komme under listeprisen på privatpakker.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 11:11

Erhversaftalen er jo desværre steget til de 60 kr. når man sender ud til private. Jeg bander og svovler over det hver evigt eneste dag! Ikke mindste fordi at det selvfølgelig er skide træls for kunderne!

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:21

Du er nok nødt til at hive fat i knoglen og ringe til Post Danmarks salgsafdeling og så se hvilke priser du kan hente hjem.

Set fra mit synspunkt og erfaringer anser jeg Post Danmark som de bedste og mest sikre pakke distributører.

GLS og andre forsøger sig, men deres service er noget så dårlig i sammenligning. Eksempelvis kører de anmeldte pakker til et pakkelager 30 km væk, hvor jeg så kan komme og afhente min pakke.. Flot, så kunne jeg vist selv have hentet den! Men det er bare min erfaring, det kan godt være der er andre der har været mere heldige!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:35

Jeg må give Riise ret. Uanset om man kan lide Post Danmark eller ej, kan man ikke komme udenom, at man ikke får samme service og sikkerhed andre steder. Jeg mener, at det er sådan, at du kan få rabat på pakker, der sendes til virksomheder hvis du sender (eller forventer at sende) 300+ pakker om året, men privatpakker (altså pakker til private) er der vist ikke så meget at hente på.

Nu ved jeg ikke helt, hvad det er du vil sælge. Men hvis det ikke fylder mere end du kan sende det som brev (papkasser til en hvis størrelse kan sendes som Maxibrev) og tabet er begrænset ved bortkomst, kan du overveje at sende det som brev. Så er der ingen Track & Trace-nummer eller forsikring på tab af forsendelsen, men hvis tabet er ret begrænset ved en bortkomst, kan det hurtigt betale sig, hvis du kan spare 20-30 kr. pr. forsendelse.

Kasper

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 11:37

Jeg benytter også PostDanmark, og har en erhvervsaftale. Men det er rigtigt, at mindsteprisen på pakker er 60 kr. Forsendelser under 500 gram sender jeg som breve (det bliver som regel Maxi-breve), og det er noget billigere. Der er selvfølgelig ikke nogen forsikring på dette, men jeg har endnu ikke mistet forsendelser på den konto. Risikoen for, at et brev forsvinder afhænger garanteret af typen af varer, der sendes - det er sikkert en dårlig ide, at  sende fx elektronik på den måde. Så det må være op til din egen vurdering.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 13:55

Post danmark er i mine øjne det arveste lort. Ligesiden jeg er flyttet tilbage til KBH så har jeg ikke fået EN eneste pakke ud af de mange jeg har modtaget. Simpelthen fordi de ikke "orker" at gå op af trapperne. De kigger på salen og så får jeg en seddel et par dage efter med at de har været der.

Det sjove er så, at jeg arbejder hjemme pt pga jeg er igang med en stor opgave. Så de har ingen undskyldninger. Ligemeget hvor meget jeg brokker mig så sker der intet.

Udover det.. prisen på frimærker og pakker er helt hen i skoven. Jeg fatter ikke de kan holde det ud selv.

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 14:08

hejsa

jeg skal også til at sende men det er kun til erhverv, men syntes stadig priserne er høje, hvem kan i anbafale der er billigst, der vil nok ikke være vild mange pakker i starten.

og mine pakker vejer typisk ikke over 5 kg

hilsen

thomas

Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:40
Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 10:24

Til de af jer der ønsker er jeg sikker på at vi kan finde en løsning til jer.

Mvh.

Easy Kurer

På Kryds og Tværs af Danmark

60 710 700

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)