Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænenavne - Lidt af hvert!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Har gennem tiden tiden købt diverse domænenavne med henblik på brug eller fordi jeg har set potientiale i dem. Vurderer dog pt. ikke jeg får brug for en del af dem alligevel og kunne have interesse i, at sælge dem til den rette pris. Lad mig høre om der i det hele taget er interesse...?

www.polterabend4you.dk

www.googleadword.dk

www.google-adword.dk

www.googlelinks.dk

www.google-links.dk

www.adwordsoptimering.dk

www.adword-links.dk

www.adwordlinks.dk

www.googlesøgeoptimering.dk

www.googlesøgning.dk

www.adwords-optimering.dk

www.adwordssøgning.dk

www.eventproducenten.dk

www.eventnationen.dk

www.eventcentralen.dk

www.pokersitet.dk

www.eventarrangøren.dk

www.succesevents.dk

www.polterabendarrangøren.dk

www.eventexperten.dk

www.eventfirmaet.dk

www.eventsiden.dk

Der er også en del julesider + nogle få 6 sider hvis det skulle have interesse...?

Lad mig høre om der er interesse på nogen af ovenstående domæner... Kontakt mig venligst på repsakjoon@hotmail.com

Mvh

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:35

Kasper:

Har gennem tiden købt diverse domænenavne med henblik på brug eller fordi jeg har set potientiale i dem.

Sjovt, at en stor del af domænerne er registreret i starten af i år. Det er en kort tidshorisont Wink

Potentielle købere skal nok være opmærksomme på, at alle domænerne med Google i navnet på et splitsekund kan kræves afleveret til giganten fra Mountain View.

Fra Kbh
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:40

Hej Frank,

Du har ret i, at de fleste af disse domæner ikke indgår gennem tiden, men et lille projekt jeg har ladet falde til jorden og derfor salg. Syntes selv en del af dem er gode, men det vil jeg lade være op til andre at vurdere :-)

Vh K.

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 16:55

Hej Kasper

Google og Adwords er registrerede varemærker og dine domæner, hvor disse ord indgår i bryder derfor Googles rettigheder og er dermed værdiløse.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)