Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside tilbydes - næsten gratis !

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Birgit - Min-mave.dk:

Frank Hellerup Madsen:
hvis du havde lagt indlægget i kategorien 'Jeg har et tilbud til dig'. Her i 'Internet Marketing og salg' er det mere oplagt at kommentere på tingene.

Jeg flyttede den lige i den rigtige kategori - Tak fordi du lige pointerede det Frank Yes

Kan du ikke bare slette hele indlægget - der er jo ikke nogle svar som er til for at hjælpe - og dem der stiller sig op og kritiserer og kalder det for et godt råd laver jo ikke andet end at spænde ben for mit arbejde.

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 08:22

Jeg synes grangiveligt det ser ud som om siden er lavet i CMSimple med et Greenland-template.

For de der vil lære systemet lidt bedre at kende inden de finder på at købe Surprise, kan læses mere her: www.cmsimple.dk

Blot lidt borgerinfo.

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 16:32

Peter Holmstrand:

Jeg synes grangiveligt det ser ud som om siden er lavet i CMSimple med et Greenland-template.

For de der vil lære systemet lidt bedre at kende inden de finder på at købe Surprise, kan læses mere her: www.cmsimple.dk

Blot lidt borgerinfo.

- Peter

Jo, det er den. Det blev også pointeret i hans gamle tråd, men det endte han med at blive temmelig gal over - hvilket åbenbart hænger ved :)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 18:40

Ja det er en tamplate jeg selv har designet og jeg gider ikke at spilde min tid på folk som bærer nag over hvad jeg har sagt tidligere.

Kom vidre min ven....

Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 18:48

serverservice:

Ja det er en tamplate jeg selv har designet og jeg gider ikke at spilde min tid på folk som bærer nag over hvad jeg har sagt tidligere.

Kom vidre min ven....

Du beder andre om at komme videre? :) Du har spruttet af arrigskab igennem hele tråden + forrige tråd...

Indse nu blot at dit domæne ikke er noget værd (hvilket sidste tråd bl.a. gik på) og at din hjemmeside heller ikke er noget værd - og kom videre...

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 18:56

jj_dk:

serverservice:

Kom vidre min ven....

Du beder andre om at komme videre? :) Du har spruttet af arrigskab igennem hele tråden + forrige tråd...

Indse nu blot at dit domæne ikke er noget værd (hvilket sidste tråd bl.a. gik på) og at din hjemmeside heller ikke er noget værd - og kom videre...

Ja og det er af gode grunde når nogle folk kun lægger indlæg for at kritisere mit arbejde og så er det jo individuelt hvad man maner om design.

Amino er et site for iværksætttere hvor vi skal hjælpe hinanden med problemer og jeg ser ikke nogen her som yder noget brugbart og de  der kommer med dårlig kritik skal ikke komme og påstå at det er et godt råd.

Jeg finder et andet sted hvor der er en kunde til min side og så må I , som sikkert er konkurrenter , gerne have ondt et vis sted over det.

Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 19:16

serverservice:

Ja og det er af gode grunde når nogle folk kun lægger indlæg for at kritisere mit arbejde og så er det jo individuelt hvad man maner om design.

Amino er et site for iværksætttere hvor vi skal hjælpe hinanden med problemer og jeg ser ikke nogen her som yder noget brugbart og de  der kommer med dårlig kritik skal ikke komme og påstå at det er et godt råd.

Jeg finder et andet sted hvor der er en kunde til min side og så må I , som sikkert er konkurrenter , gerne have ondt et vis sted over det.

Nu er der jo ingen grund til at blive (endnu mere) sur og gå, fordi man ikke lige får sin vilje.

Ang. rådene så har folk forsøgt at give dig en basal forståelse for udbud/efterspørgsel - og det må siges at være ganske konstruktivt. Hvorvidt du så vælger at mene at alle andre end dig er galt på den - ja, det må stå for egen regning :)

Hvad er det i øvrigt vi skal være konkurrenter indenfor? Der er da af og til nogle folk, som tror at de har skudt papegøjen mht. at kunne få penge for noget som er ret værdiløst, men at kalde dem konkurrenter er nok lige at strække den...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:29

Okay, det er virkeligt dumt af mig at blande mig i en konflikt.

Men for h*** lad det nu ligge. Det er sådan noget, jeg har set forum efter forum ævl og kævl. Det udvikler sig og skaber splid og intriger. 

Mit råd er, hvis I virkelig syntes Amino er et fantastisk sted at være. Så lad det ligge! 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 19:35

hessellund:

Okay, det er virkeligt dumt af mig at blande mig i en konflikt.

Men for h*** lad det nu ligge. Det er sådan noget, jeg har set forum efter forum ævl og kævl. Det udvikler sig og skaber splid og intriger. 

Mit råd er, hvis I virkelig syntes Amino er et fantastisk sted at være. Så lad det ligge! 

Jo jeg synes amino er et kanon godt sted men man skal da hjælpe hinanden - så er der ikke mere herfra.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)