Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg er i tvivl om jeg skal finde en web programmør der kan hjælpe mig med et nyt site eller jeg skal få en webmand som partner.

Har I nogle erfaringer/ideer?

Overordnet er det jeg skal bruge(Flere funktioner vil evt. komme på. ):

Jeg skal lave en webshop der baserer sig på salg af mp3/wav i forskellige stilarter.

Brugeren skal kunne hører mp3'en på sitet med en simpel play/stop og skal kunne "scrolle" i musikken. Når brugeren har besluttet sig for køb skal man kunne add to cart. Vælge hvilken version man ønsker og derefter købe. Typisk  noget flash

er skal være mulighed for wishlist, evt. se hvad andre brugere sidst har købt og sende til en ven.

Yderligere skal dem der leverer noget af musikken skulle kunne uploade musikken via et meget nemt bruger interface,   hvorefter jeg skal kunne godkende og derefter vælge hvilke versioner der skal sættes til salg i shoppen. Alt skal laves meget enkelt og bruger venligt.

yderlgere skal sitet kunne indeholde op til en del musik stykker. Gerne 500-1000 eller mere.

Så der skal nok være noget sql med mulighed for at søge musik.

Jeg skal have lavet et nyhedsbrev og gerne i html.

Jeg kan selv stå for designet og kan lidt dremweaver, flash og photoshop/illustrator og har tidliger elavet simple hjemmesider.

Når først sitet kører regner jeg ikke med der de første år skal bruges en webmand igen...måske jeg tager fejl?

Jeg bor i Århus, hvis nogen skulle have lyst til at snakke om evt. samarbejde m.m.

Mvh.

Rasmus

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 23:48

Hej Rasmus,

Du kan prøve at kigge forbi SmartWeb i Århus. De har udviklet utallige innovative shopløsninger og de har også filsalg som standard. Benytter samme system som Wannafinds Hosted Shop.

Mvh. Jeppe

Fra Århus
Tilmeldt 14. Feb 08
Skrevet kl. 13:22

Hej

Jeg er bange for at hvis jeg bruger et firma bliver det en for stor upfront investering. Da det er lidt et sats er jeg nød til at ligge ud stille og roligt. Det er derfor jeg nok overvejer en partner, der kan det jeg ikke selv kan. Eller finde en der kan lave det og lave en aftale om at han bliver den første der får penge når det begynder at rulle.

/Rasmus

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 13:43

Hey Rasmus

Skriv mig lige en mail paa bratsch@ofir.dk

MVH Adam

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:56

Hej Rasmus

Hvis jeg var dig, hængte jeg et opslag op ved Musikvidenskab i Århus. Musikvidenskab holder til i den gamle kasernebygning i Langlandsgade. Jeg har selv gået der engang. Jeg ved, at stedet er fyldt op med lydnørder, der elsker at lege med lyd og computer i kombination. Og mon ikke der er nogle, der som studerende kunne have interesse i at hjælpe med dit projekt - også på den tekniske side - og måske lave en stille og rolig opstart??? Og måske endda give dig nogle nye spændende vinkler på dit projekt.

Hilsen Oliver

Fra Århus
Tilmeldt 14. Feb 08
Skrevet kl. 14:12

takker :)

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 17:47
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)