Hey Jeg er i tvivl om jeg skal finde en web programmør der kan hjælpe mig med et nyt site eller jeg skal få en webmand som partner. Har I nogle erfaringer/ideer? Overordnet er det jeg skal bruge(Flere funktioner vil evt. komme på. ): Jeg skal lave en webshop der baserer sig på salg af mp3/wav i forskellige stilarter. Brugeren skal kunne hører mp3'en på sitet med en simpel play/stop og skal kunne "scrolle" i musikken. Når brugeren har besluttet sig for køb skal man kunne add to cart. Vælge hvilken version man ønsker og derefter købe. Typisk noget flash. er skal være mulighed for wishlist, evt. se hvad andre brugere sidst har købt og sende til en ven. Yderligere skal dem der leverer noget af musikken skulle kunne uploade musikken via et meget nemt bruger interface, hvorefter jeg skal kunne godkende og derefter vælge hvilke versioner der skal sættes til salg i shoppen. Alt skal laves meget enkelt og bruger venligt. yderlgere skal sitet kunne indeholde op til en del musik stykker. Gerne 500-1000 eller mere. Så der skal nok være noget sql med mulighed for at søge musik. Jeg skal have lavet et nyhedsbrev og gerne i html. Jeg kan selv stå for designet og kan lidt dremweaver, flash og photoshop/illustrator og har tidliger elavet simple hjemmesider. Når først sitet kører regner jeg ikke med der de første år skal bruges en webmand igen...måske jeg tager fejl? Jeg bor i Århus, hvis nogen skulle have lyst til at snakke om evt. samarbejde m.m. Mvh. Rasmus |
Hej Rasmus,
Du kan prøve at kigge forbi SmartWeb i Århus. De har udviklet utallige innovative shopløsninger og de har også filsalg som standard. Benytter samme system som Wannafinds Hosted Shop.
Mvh. Jeppe