Hej Alle Så kan I spare penge. Jeg tilbyder at lave jeres serigrafiske tryk, til billig penge. Dette gøres ikke ved at gå på kompromi med kvalliteten. Processerne er sat op til fleksibilitet og kvalitet. Der kan laves hurtige omstillinger, hvorfor der kan spares penge, og dette kommer kunderne til gode. Pris eksembler, normalt individuel pris afsætning. LK Fuga blinddæksel(ell. tilsvarende størrelse) fra 3,5 kr/tryk *1) Monteringskasse låg 12 x 12 cm fra 6 kr/tryk *1) Opstart 80 kr. *2) Ingen gebyr for håndtering, er indlagt i trykprisen for nemhedens skyld. Der trykkes kun på kunde emner, om de er færdig, delvis eller ikke bearbejdet, er ingen hindring, dog kan trykket ikke ligge i fordybninger. Eller hvis der er opaf gående kanter. Der trykkes på metal og plastik. Folier undgås helst. Der trykkes ikke på glas. Ligeså laves der ikke CMYK tryk. Jeg har 12 års erfaring i branchen, og der findes næsten ikke den overflade jeg ikke har trykt på. Jeg er oplært efter gamle principper, og har taget nye metoder til mig, sådan at produktionen er moderne, og nok et af de mest fleksible i branchen. Der er sorteret i forskellige farvetyper, og der er valgt nogle gode stærke og holdbare. Den primær kundegruppe p.t. ligger inden for akryl industrien, med tryk af displays, kasser og andre emner i akryl, til udstillinger både i udstillings vinduer, butikker og messer. Venligst Kenneth
*1) Priser ex moms og opstart. *2) Ex moms |
Kenneth:Hej Alle
Så kan I spare penge.
Jeg tilbyder at lave jeres serigrafiske tryk, til billig penge. Dette gøres ikke ved at gå på kompromi med kvalliteten. Processerne er sat op til fleksibilitet og kvalitet. Der kan laves hurtige omstillinger, hvorfor der kan spares penge, og dette kommer kunderne til gode.
Pris eksembler, normalt individuel pris afsætning.
LK Fuga blinddæksel(ell. tilsvarende størrelse) fra 3,5 kr/tryk *1)
Monteringskasse låg 12 x 12 cm fra 6 kr/tryk *1)
Opstart 80 kr. *2)
Ingen gebyr for håndtering, er indlagt i trykprisen for nemhedens skyld.
Der trykkes kun på kunde emner, om de er færdig, delvis eller ikke bearbejdet, er ingen hindring, dog kan trykket ikke ligge i fordybninger. Eller hvis der er opaf gående kanter. Der trykkes på metal og plastik. Folier undgås helst. Der trykkes ikke på glas. Ligeså laves der ikke CMYK tryk.
Jeg har 12 års erfaring i branchen, og der findes næsten ikke den overflade jeg ikke har trykt på. Jeg er oplært efter gamle principper, og har taget nye metoder til mig, sådan at produktionen er moderne, og nok et af de mest fleksible i branchen. Der er sorteret i forskellige farvetyper, og der er valgt nogle gode stærke og holdbare.
Den primær kundegruppe p.t. ligger inden for akryl industrien, med tryk af displays, kasser og andre emner i akryl, til udstillinger både i udstillings vinduer, butikker og messer.
Venligst
Kenneth
*1) Priser ex moms og opstart. *2) Ex moms
Hej Alle
Jeg undskylder at jeg skriver her igen, men er ved at lære denne debat, hvordan den fungerer, og for ikke at øddelægge andres tråde, vælger jeg min ejen.
Venligst
Kenneth