Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eget tøjmærke, se her

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nordsjælland
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave mit eget tøjmærke, banken har ikke villet låne mig penge, så jeg bliver derfor nødt til at starte i det små, og se om det er noget der vil kunne komme til at sælge Jeg har et navn, samt adskellige ideer til designs samt hvordan jeg vil gøre reklame for det.

Jeg søger en pris på et sted mellem 10-50 sorte t-shirts med hvidt tryk på brystet, det skal være kvalitets t-sirts samt tryk.

Håber der er nogle der har nogle gode priser på dette

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54

Vil du købe t-shirts? Eller sælge dem, jeg er lidt i tvivl?

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:56

Søger nogen der kan klare at lave t-shirts til mig med tryk, som jeg selv kan sælge videre

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 06:48

Jeg ville meget gerne hjæp dig du må send en mail til kbh@dktryk.dk så klar vi din opgave .

Mange Hilsner

www.dktrk.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 08:50

Hej DOD,

Jeg er i gang med at starte op som deltids-fotograf og søger med lys og lygte efter opgaver.

Gode billeder er afgørende for at præsentere og sælge dine produkter bedst muligt. Hvis du har brug for at få taget billeder, så send mig meget gerne en mail på mail@colsenfoto.dk.

Hvis det drejer sig om mange ens typer billeder kan jeg sandsynligvis gøre det hurtigere og billigere end du umiddelbart tror.

Rigtig meget held og lykke med projektet - og lad endelig ikke en paranoid bank stoppe dig :-)

Mvh.

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)