Takker for det :) Det er også meningen at der skal søgeoptimering på senere.. Ville dog først lige have det meste af funktionalliteten op at kører først :)
God side og sikker stil, jeg syntes dog ikke dine papir stumper nederst passer til siden, fonten er desuden svær at læse - jeg ville nok vælge en mere ren stil som passer til resten af siden.
Når jeg er på portfolio siden virker linket til forsiden ikke?
Portfolio oversigten fungerer godt. - det pixelererdog en anelse, bruger du noget autoscale? det kan godt betale sig at lave dine screenshots i den rigtige størrelse, så bliver de vist helt rigtigt.
God side og sikker stil, jeg syntes dog ikke dine papir stumper nederst passer til siden, fonten er desuden svær at læse - jeg ville nok vælge en mere ren stil som passer til resten af siden.
Enig, Jeg vil synes også at det er lidt ærgeligt at du næsten kun har dit eget firma i dit portfolio, men man skal jo starte et sted.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Først og fremmest vil jeg gør jer bemærket, at siden er stadig under udvikling. Grunden til jeg vil have den op nu, var at så kunne folk se hvad der foregik :)
Nu flueknepper jeg fuldstændigt -- jeg ved det godt. Men det er vigtigt i forhold til dine søgeord på Google, at du staver rigtigt.
Du mangler en del gange nutids-R på udsagnsord -- f.eks. programmerer, optimerer osv. Baseret er med et s. Sørg lige for at få rettet stavefejlene -- det virker langt mere professionelt og meget mere søgevenligt.
Hav en god dag!
Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.