Der er for lidt "knald" på, du har de bedste muligheder for at få masser af hunde billeder i action. Der er ikke noget bedre end billeder af hunde som har fart på i en eller anden øvelse, evt. også nogle små videoer under de forskellige punkter således man kan se hvad det er f. eks under dogdansing skulle vel være dogdancing.
Måske et billede af en hund i fuldt spring efter en frisbee på forsiden.
Jeg er helt enig. Nu kommer det lidt hårdt, men du beder selv om det. 
Din hjemmeside er alt for kedelig i forhold til hvor godt et marked der er for dit produkt/ydelse. I mine øjne lugter din hjemmeside langt væk af 1998. Hvorfor ikke udnytte de mange muligheder som internettet giver? Nøgleordet i dagens webverden er brugerinteraktion. Lav et debatforum eller en blog. Det kræver en masse arbejde, men det er klart det værd. I mine øjne handler det om at få skabt noget røre på dine hjemmeside -- du skal have skabt et omdrejningspunkt. Hundeejere elsker deres hunde, og mange bruger vildt meget tid på dem (det er ikke længe siden at jeg så en dame på Dr. Phil, der havde oprettet MySpace-profiler til alle hendes hunde). Hvis du får opbygget et fedt forum eller en anden brugerplatform, så er det nemt at sælge dine produkter. Det er svært at opbygge en sådan brugerplatform, og det tager lang tid, men når du får det op at køre, er det helt klart det værd.
Netop for din virksomhed med dit produkt og din målgruppe er der en masse at få ud af internettets muligheder. Hør evt. Martin Thorborgs podcasts om udnyttelse af internettet som medie (inkl. markedsføring på sociale netværkssites som Facebook og MySpace). Hans podcasts kan findes på http://thorborg.tv.
Et eksempel på hvordan man kan udføre denne idé kan ses på roolig.dk. De sælger vandpiber -- det er et helt andet marked/produkt end dit, men du kan lære meget af den måde, de har gjort det på. De har næsten hele markedet for salg af vandpiber online i Danmark, fordi de har oprettet et forum hvor folk taler om vandpiber, tobak, slanger og andet tilbehør. Når roolig.dk udsender nye modeller, bliver de testet og diskuteret af brugerne på deres forum -- det betaler ejerne bag roolig.dk ikke en krone for. De får en masse salg ud af det, hvilket er helt genialt.
Så mit råd er: Undersøg hvilke muligheder der er for at udnytte internettets muligheder. Hvis du ikke ved meget om det, bør du tage kontakt til en professionel. Jeg kan sagtens hjælpe dig. Jeg har en virksomhed, Renomedia I/S, hvor vi beskæftiger os med udvikling af portaler samt markedsføring på nettet. Vi går op i web 2.0, som er betegnelsen for det interaktive internet. Kontakt mig på sebastian@renomedia.dk eller 2830 8270, hvis du skulle være interesseret.
Held og lykke med det, og hav en god dag!