Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

informationsside med forum

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

hvad koster en side at opbygge som informationsside omkring produktion til f.eks bygge brancen eller anden branche.

på siden skal der være forum.

der skal være en oversigt med indlæg.

der skal være mulighed for at tilmelde sig som bruger på siden

der skal være mulighed for at sende mails ud til brugerne

der skal være mulighed for at oploade siden med brugte ting som bruger vil sælge eller købe

der skal placeres reklamer på siden.

der skal placeres google annoncer på siden

kan det laves for små penge, og evt skriv ca. hvad hver ting koster

skal være meget let at administrere

hilsen

thomas

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 14:58

Om det kan laves for "små penge" kommer jo meget an på om du mener 500 kr. eller 50.000 kr.

Men for bare at bidrage med en smule relevant indhold i denne tråd, så vil jeg sige at det meste nok kan laves rimelig nemt. Det burde kunne klares for under 10.000 + moms hvis man benytter et standard open-source forum.

Det eneste der ikke rigtig kommer som standard med f.eks. et phpBB-forum er muligheden for at "oploade ting man vil sælge". Men det findes der sikkert en løsning på.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 15:10

Hej Thomas.

Jeg vil gerne lave et samarbejde med mig. I gennem min virksomhed, Renomedia I/S, har jeg den erfaring og de kontakter, der skal til for at levere den bedste løsning.

Skriv til mig på sebastian@renomedia.dk.

Hav en god dag! Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 07:38

selvstændig38:

hvad koster en side at opbygge som informationsside omkring produktion til f.eks bygge brancen eller anden branche.

Hej

Jeg har smidt en besked til dig herinde, skulle den imod forventning ikke komme frem, må du gerne ringe til mig på tlf. :

61795118

Eller email :

easywebhost (at) easywebhost.dk

Jeg har en pris til dig på ca. 6.000 ex. moms alt afhængig af hvad du skal have med på siden, dette inkluderer selvfølgelig de funktioner du omtaler og et års webhotel.

Mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywehost.dk/

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 09:57

Hvad det koster? Som udgangspunkt kan du jo gøre det selv for nul kroner, ved hjælp af Open Source software ;-)

Hvis du ikke har mod på det (hvilket jeg ud fra dit indlæg formoder at du ikke har Stick out tongue) så kan du selvfølgelig få mig eller en anden til at hjælpe dig.

Har du allerede registreret et domænenavn og et webhotel? Hvis ikke er det første skridt. Det hjælper jeg dig gerne med. Når det så er gjort, vil jeg foreslå at der installeres en open source løsning.

Installation og opsætning af forum kan jeg klare for dig for 2000 + moms.

Skriv eventuelt en mail til mig på peter@hztrading.dk, så kan vi tage den der fra hvis det er interessant :-)

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 17:19

Hej

Jeg har noget rigtig billigt lige for dig.

Kontakt mig på mecci@live.dk

Med venlig hilsen

Arlo

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 18:40

Arlo:

Jeg har noget rigtig billigt lige for dig.

Alene det faktum, at du spammer forumet med servage.net coupon koder siger vist en del, og mig bekendt overtræder du deres regler og er dermed ved at miste dit "dyrebare" webhotel.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 18:47

@Easywebhost

Offtopic, men er det muligt at benytte ioncube-applikationer på det webhotel du tilbyder?

Send evt. en PM. Har også nogle spørgsmål omkring udvidelsesmuligheder.

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)