Er der en af Jer aminoer, der kan anbefale en dygtig og prisrigtig leverandør til denne lille opgave: Poloshirts (gerne sandfarvede) med 4 farvet broderi eller tryk Vi skal kun bruge 3-4 stk levering primo august i Kbh. Mvh /Søren |
Polo shirts med tryk/broderi søges
- 1

Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom, BARON & COMPANY reklamebureau, Rådhuspladsen 77, Kbh.
Måske http://www.nimik.dk kan bruges? Jeg har ikke selv nået at bruge dem endnu, men har haft lidt skriverier med dem. De er de billigste jeg har fundet frem til indtil videre så længe det er små oplag. |

Hvis det er selvebroderiarbejdet kan jeg anbefale Tekstil Broderiet i Holstebro der fik vi broderet vores logo, på skjorter, t-shirts, poloer, samt fleecetrøjer. Vi indkøbte dog selv tøjet hos et andet firma, og leverede dette til firmaet. Selve broderiopgaven vi fik løst, både hurtigt og til en god pris. |
Jeg har fået lavet Polo''er med tryk hos 2m-profil her fra Amino, og det blev super godt. Jacob Hesselbjerg, Hvad gav I for selve broderiet? mvh Henrik Meyer |
Hej Søren. Der er et nyt firma i København kaldet overnite.dk De laver i hvert fald tryk på tøj. Har ingen personlige erfaringer, men bor lige i nærheden af dem. |
fine tryk i laver, men det var godt ikke god service jeg fik !!. bestilte en enkelt trøje og fik en pris, da jeg så skulle hente skulle jeg betale for 3-4 på grund af de andre maskiner ikke kunne kører. virkelig skuffet over man skulle til nordjyske med den sag og de skulle ringe til jer for mig.. |

Blot til info så er denne tråd mere end 3 år gammel, så opgaven har vi altså fået løst... |
Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom, BARON & COMPANY reklamebureau, Rådhuspladsen 77, Kbh.