Har lige et spørgmål om man på nogen måde kan slette brugere som abonnérer på ens indlæg? |
Er det Lars, Lønne Anders eller Kim du er trætte af? :)
Er det Lars, Lønne Anders eller Kim du er trætte af? :) |
I første omgang forstår jeg ikke rigtig hvorfor du vil forhindre nogle I at se og følge med i det du skriver på et offentligt forum. Hvis det er hemmeligt var det nok en mere sikker strategi ikke at skrive det du vil holde hemmeligt her :) Men nej, jeg mener ikke du kan fjerne folk der abonnerer på dine indlæg. Og selv hvis du kunne fjerne dem fra den funktion, så skal du huske på, at der også eksisterer et ikke beskyttet RSS feed på alle medlemmer - så det kan alle - også ikke medlemmer, abonnere på uden at du ved det eller kan forhindre det. |
Sagen er jo nok mere, at drengen mest skriver provokerende indlæg og leger aminos "troll" og at han kan se det har fanget en moderators øjne |
Hilsen Michael.
Uddannet Art Director, er Adobe Certified Expert og super god til XHTML, CSS, Javascript og AJAX. Elsker open source løsning så som Wordpress og Joomla.
Jeg kan sagtens følge dig i at trolls kan være røv irreterende - men min pointe er bare, at det er fuldkommen ligemeget om du tillader at sådanne trolls kan følge dig eller ej - for de kan i alle fald gøre det via RSS, som ikke er beskyttet på nogen måde (hvis det var røg hele ideen med RSS ligesom ...) Så der er ikke så meget at gøre ved den slags, andet end at håbe på, at de debatsteder man delatager i har en tilstrækkelig god moderation, så trolls smides på porten. Alternativt må man bare droppe at skrive indlæg disse steder. Der findes mange debatter på Nettet som jeg gennem tiden helt har droppet at deltage i netop fordi dem der driver sitet ikke har formået - eller ønsket - at sparke trolls ud. Jeg gider ikke spilde min tid sådanne steder. |
Nej det er jo ikke det. Der er skam ikke noget hemmeligt i det jeg skriver Til Michael: Ja det måtte jo ske at en af Amino tosserne skulle ydre sig. Hvis du synes mine indlæg er provokerende gør det mig kun glad
|