Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende salg på webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har brug for lidt input og nogen friske øjne.

Jeg har en webshop hvor jeg har 150-200 unikke besøgende om dagen. Men der kan være langt mellem ordrerne. Nogen uger har jeg ingen, andre uger har jeg 10. Men jeg havde håbet på noget mere.

Hvad kan jeg lave om/gøre bedre??

Besøg siden her: USB Nøgler, Hukommelseskort og Harddiske.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 22:19

Hej,

Dit topbanner ser ikke godt ud i firefox og chrome, det er sådanne ting der gør at jeg ikke kunne finde på at handle hos dig når små simple ting ikke er i orden. 

Udover det så er det jo en fin side du har dig og hvis du har så mange unikke besøg, virker det underligt at du ikke kan sælge noget mere.

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:28

Hej Powertrading

Hvordan markedsfører du sitet? AdWords, bannerkampagner, word-of-mouth?

Jeg kan ikke se at du har noget tracking på sitet? Prøv evt. i første omgang at lægge Google Analytics på sitet (nemt og gratis), og start med at analysere, hvordan dine besøgende navigerer - hvad de ser på, hvor de falder fra i købsprocessen etc.

Mvh

Simon

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29

Jeg har lige skulle købe memorykort til min telefon - og jeg må sige, hold da op, det antal udbydere der er. Det var da ikke til at finde hoved og hale i! Du har rigtig mange konkurrenter. Og så ender det tit i pris. I hvert fald for mig. Jeg kan ikke huske om jeg så din hjemmeside i mængden. Men der skal noget ekstraordinært til at skille sig ud fra alle dem!

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 22:37

Hejsa

Her mine tanker

• Hvorfor tager du ikke imod almindeligt Dankort?
  • Hvorfor password og log-in?
  • Hvorfor er du ikke lagerførende, fx 3-4 dages leveringstid
  • Og hvem er din primære målgruppe

Hvis jeg fx skulle købe et USB-stik, så skal jeg have at vide hvorfor jeg skal købe det til 95,- eller overbevises om det til 399,- God tekst og gode billeder er et must.

God vind

Kh Trine www.umas.dk

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 22:40

Er du på alle de forskellige prissammenligningsportaler? EDBpriser.dk, Kelkoo.dk, Gate2prices.dk etc. Trafikken fra de kilder konverterer typisk godt.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 23:46

Det der slog mig, da jeg ville købe noget var, at jeg skullle være medlem eller oprettes som kunde.
Det vil jeg altså ikke.
Jeg vil bare gerne købe en ting og så færdig.

Og så vil jeg give Trine ret i, at der mangler en ganske almindelig Dankortbetaling.
De andre kort er ok, men der er altså flest Dankort i omløb.

Det var lige et par ting, som jeg vil foreslå, at du tænker over.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:25

Jeg tror at USB-stiks og hukommelseskort er ved at blive et impulskøbsprodukt. Prisen er lav, og kapaciteten er stor. 

I vores virksomhed, som forhandler IT udstyr og yder IT support, er det som regel produkter kunder lige spørger til hvis de alligevel er her for at hente noget andet. Det er efterhånden sjældent at der kommer en kunde og spørger specifikt på disse produkter.

Desuden kører Elgiganten, Bilka og lign. butikker tit rigtig gode tilbud på USB-sticks og hukommelseskort, så det kan vel sjældent betale sig at bestille en online og betale fragtomkostningerne, hvis man alligevel kommer i de butikker som kører tilbud på dem.

Det er jo ikke ligefrem noget der fremmer din forretning, men det er heller ikke sikkert at alt kan sælges online med succes...

mvh Carsten

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 11:30

Jeg siger tak for de mange input.

Angående analysering, så er det meget bl.a hvor kunderne (dem så har lagt en varer i indkøbskurven) springer fra. Kun 2% springer fra ved valg af betaling (Sikkert pga. manglende Dankort), 40% springer fra når de er inde og tjekke deres indkøbskurv, 10% springer fra når de skal oprette konto, 3% springer fra ved valg af forsendelsesmåde. Resten springer fra rundt omkring på andre sider (f.eks hvis de læser handelsbetingelserne).

Dankort: Det kommer, men jeg har lige købt hus, så banken vil have at jeg lige skal vente et par måneder før de vil stille en garanti på 50.000 kr.

Gæste-konto: Det arbejder jeg på, men har lidt problemer med at få det til at virke. Jeg kan godt få selve gæstekontoen til at virke, men så er der noget andet som ikke virker.

Topbanneret har jeg også store problemer med. Har ikke fundet nogen som kan hjælpe mig endnu.

Reklame: Betalende er det kun Google Adwords der virker. Reklamere også på Guloggratis, men det er penge lige ud af vinduet.  Jeg har så tilføjet siden at alverdens linkkataloger. Har prøvet facebooks svar på adwords, og det gav da også nogen ordre, men langt fra nok.

Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:28

Hej Powertrading,

Vi har lavet et SEO Add-On der helt sikkert kan være noget for Jer, da du får eksponeret Jeres varer 25.000 gange i løbet af 2 dage, hver gang du opretter en salgsannonce!

Prøv at læse lidt mere om dette produkt, og benyt dig gerne af vores 7 dages kvit-og-frit prøveperiode, hvor du kan vurdere effekten på lige netop dine produkter.

Du kan læse mere her om SEO Add-On konto til din hjemmeside her http://www.anbefaljob.dk/?vm=15708

De bedste hilsner

Malene

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)