Hej Aminoer.... Nu er vi endelig ved at have styr på nogle af de (føles det som) 100-vis af ting der skal være styr på inden en virksomhed går i luften:) Og det må siges at være en rar fornemmelse når noget endelig er ved at lykkedes!... Vi er 2 kammerater der starter virksomheden sammen, og i den forbindelse kunne vi godt tænkte os at vide hvordan andre har gjort mht. at være flere ejere. Har i udfærdiget en form for kontrakt hvori der aftales f.eks. ejerforhold osv. eller hvordan? Det skal siges et vi er 2 rigtig gode kammerater, men erfarignerne viser jo også at når det gælder forretninger så kan alt ske ligegyldigt hvor gode bekendskaber det end er. og det er det vi selvfølgelig gerne vil undgå :) Ser frem til at høre om jeres erfaringer:) DHB |
Det er et godt spørgsmål, og jeg har selv gået med de samme tanker... Altså der kan jo ikke "ske noget ved" at lave sådan en kontrakt... men spørgsmålet er vel også om der er nogen form for juridisk biding i en sådan aftale...
Findes der evt. en standart for hvordan sådan en kontrakt laves??
Ja jeg har godt nok ik svaret på dit spørgsmål, men håber det er ok jeg har uddybet lidt ;)
Mvh :)