Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man få lavet en hjemmeside billigt som er skræddersyet til internetsalg - har domænenavn.

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Theilgaard:

Jeg kan tilbyde et shopsystem, som opsættes med et simpelt design (eventuelt med dit logo og valg af farver). Alt er opstillet. Det eneste du skal gøre er at indsætte produkter i butikken. Oprettelse er p.t. kun 999 kr. og inkluderer alt hvad der er brug for (flytning af domæne, webhotel m.m.) og så er prisen 149 kr. eks. moms pr. måned. Dankortbetaling kan også tilknyttes butikken.

Løsningen kører ASP og dermed kan du ikke bare flytte din løsning, hvis der skulle opstå problemer med webshoppen, som det desværre er set tidligere herinde. Der er ikke ret mange som tilbyder ASP hostning i forhold til PHP, som er at foretrække, hvis du samtidig skal holde udgfterne til hosning på et rimeligt niveau.

Derudover henter den ovenfor beskrevne løsning eksterne scripts, som kan gøre at hvis denne host er nede fungerer din hjemmeside ikke.

Pt. bruger de :

http://cetrk.com/pages/scripts/0007/7531.js

Er denne side nede, vil din webshop ikke fungere.

 

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten H. Boldsen:

Hos Simpel Side sælger vi billige netbutikker for 6.500 kr. excl. moms. Butikkerne er færdigbyggede og du kan begynde at fylde dine produkter på uden at bekymre dig om designet.

Jeg vil da netop bekymre mig om designet, hvis jeg skulle have en webshop. Det er mit ansigt udadtil, så jeg forstår ikke din pointe ?

PS : Morten, du bør nok overveje en formular løsning til kunder med email, ligenu er nogle af dine referencekunder sat op til at modtage læssevis af spam, da deres email adresser ligger åbenlyst fremme.

Der skal ikke megen trafik til førend der har været en spam-robot forbi og hugge deres email-adresser og så er det for sent.

Mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

 

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

EasyWebhost,

Nu tilbyder jeg ikke selv nogle former for hosting, og der er ingen tvivl om at dine priser umiddelbart er bedre. Jeg forholder mig til at mange specifikt ønsker at bruge DanDomain, fordi det er et gennemprøvet system, og fordi de har hørt fra andre at det virker, osv osv.

Om deres fakturamodul m.m. bør koste ekstra eller være standard blander jeg mig slet ikke i. Altså, jeg så da helst at det hele bare var gratis, men de har så valgt at prissætte anderledes.

Jeg er principielt enig med dig i at mange tager hampre priser, men til gengæld er man - i hvert fald i DanDomains tilfælde - 100% tryg ved at ens system fungerer, og at det også er til at finde din side i morgen. Det betyder meget for de fleste.

Men altså jeg skal ikke sidde og forsvare DanDomains priser, det jeg interesserer mig for er designet på deres shops, og det er der jeg har min kompetence. Jeg har desværre ikke meget indsigt i hvilke muligheder man har for at designe sin helt egen prestashop ;-)

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Passat,

Jeg kan se der er blevet skrevet mange indlæg, og ved ikke om mit forslag er for sent! Jeg stod i samme situation som dig, og ønskede en professionel, anderledes og unik webshop løsning, men til billige penge :) Derfor prøvede jeg det samme som dig, men det ente op med at resultatet blev amatør-agtigt og var ikke godt nok.

Jeg måtte derfor igen ud og lede på markedet og kom i kontakt med www.beeweb.dk og de havde den rette løsning! Deres løsning koster så vidt jeg husker 11 kilo. Du kan se deres webshop her: http://webshop.beeweb.dk

Jeg fik udarbejdet cool design, og webshoppen er genial!

Held og lykke emed shoppen :D

 

Mvh

Anders!

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Passat

Vi kan levere, billige, gennemarbejdede løsninger af høj kvalitet.

Vi har bl.a. lavet XYW.dk, og er på nuværende tidspunkt ved at lave en ny og udvidet version af denne.

Min kollega, Michael, står for support og programmering. Så ønsker du et tilbud kan du kontakte ham på telefon 51 90 74 06 eller mail michael@xy-live.dk

Prisen starter på kr. 4000 for en basisversion, men kontakt Michael for decideret tilbud.

MVH

Kevin Rebsdorf

www.xyw.dk - Skaber seriøs kontakt mellem erhvervslivet og unge jobsøgende..

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Prøv send mig en mail på kasper@ludomaniforum.dk.

Så kender jeg en der er rigtig dygtig og til meget fair priser.

Han har lavet www.ludomaniforum.dk for mig.

 

Mvh Kasper.

Tilmeldt 7. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres indlæg...kan se der er rigtig mange gode muligheder for at få lavet en side til en rimelig pris....så er det jo så bare mig der skal tage stilling til hvad jeg skal vælge at satse på for et system.

Synes det er svært. Vil jo gerne sikre mig at det er en shop man kan regne med og som ikke bryder ned i tide og utide. Men man kan vel aldrig gardere sig helt mod sådanne ting?

Kan man evt. også lave en hjemmeside hvor man reklamerer for sine produkter nu og så senere udvide den med dankort salg etc. Altså først en inaktiv shop og dernæst udvide den med salg?

Kan det overhovedet lade sig gøre...eller vil det bare fordyre den hvis man først skal oprette den (mere som reklame) for kort tid efter at lave den om til en webshop. En almindelig hjemmeside koster ikke noget at have per år/måned eller?

Hvor lang tid tager det jer at lave en webshop med hele molevitten?

Tak for jeres svar.

Passat

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Passat,

Først og fremmest det med leveringen på webshoppen. Såfremt du vælger DanDomain, så kan jeg lave et design til dig på en uge, og så skal der efterfølgende afsættes en uge til tilretninger i samarbejde med dig. Så 14 dage cirka!

Det koster noget at have en hjemmeside på eget domæne. Der er et hav af udbydere af plads til den slags (webhoteller) - og det tilbyder DanDomain også blandt andre.

Jeg vil dog anbefale dig at bestille en shop med det samme, og så blot bestille betalingsmoduler osv. senere. Så er den også helt køreklar når du skal i luften for alvor. Det er ikke noget problem at have en DanDomain-webshop uden mulighed for kortbetaling, endsige bestilling af varer overhovedet.

Min mail er stadig peter@hztrading.dk hvis der skulle være noget du ønsker uddybet, eller du har andre spørgsmål i denne forbindelse :-)

Mange venlige hilsener
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Passat.

Passat:
Men man kan vel aldrig gardere sig helt mod sådanne ting?

Nej, det kan man desværre ikke, men siden vi oprettede Simpel Side i 2005 har vi aldrig haft problemer med One.coms servere. De er billige og fungerer upåklageligt til vores løsninger.

Jeg vil også anbefale dig at oprette butikken med det samme, hvis det er dit egentlige mål. På den måde er det lettere at få kunderne til at reagere (købe) dine produkter, og så er du godt i gang med det samme.

Vi opsætter typisk webshoppen op indenfor 24 timer fra bestilling (hvis du har oprettet webhotellet), og derefter skal du naturligvis bare have en aftale med PBS i hus, og så er din butik i drift. Vær dog opmærksom på, at det kan tage en rum tid at få aftalen med PBS, da de ikke arbejder så hurtigt. De siger vist nok selv op til 3 mdr.

Mvh Morten.

Tilmeldt 7. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder rigtig billigt med det man skal betale årligt / månedligt hvis man vælger Simpel Side.... One com lyder som et rigtig billigt alternativ til nogle af de andre priser jeg har set her + andre steder.

Skal man selv oprette et Webhotel eller hvordan skal det forstås?

Det er godt nok vildt hvis det tager 3 mdr. at få en aftale med PBS. Det vil sige først når den er i hus kan man bruge kortbetaling i webshoppen?

MVH Passart

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)