Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man få lavet en hjemmeside billigt som er skræddersyet til internetsalg - har domænenavn.

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 7. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Har købt et domænenavn og vil gerne have en internetshop op at køre. Jeg har købt et domænenavn ved dandomain og prøvede i en periode en test shop der.

Jeg synes dog umiddelbart at der var for meget arbejde i selv at skulle lave alt fra bunden ( ud fra deres skabelon) Kunne godt tænke mig en færdig webshop hvor jeg kun skal ligge varer ind og holde den opdateret. Der skal være mulighed for betaling med dankort.

Hvad angår domænenavne....er det så ligemeget hvor man har købt det? Man kan vel til en hver tid få lavet en hjemmeside med det domæne ved en hvilken som helst udbyder hvis bare man betaler års udgift til sit domæne eller?

Håber der sidder nogle derude som har lidt mere forstand på disse ting end jeg.

Jeg ønsker blot at få en køreklar hjemmeside uden at jeg selv skal opsætte den fra bunden.

MVH Passat

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:26
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan definerer du billig?

Tilmeldt 7. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:37

Hejsa

Jamen ved det ikke......kender du nogle der kan lave en til en god pris?

MVH Passat

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 20:39
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Det kan jeg, kig nyeste refference på www.djgear.dk :)

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 20:44
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hey

Som Mikkel skriver vil jeg ogsaa gerne have en definition paa hvad for en pris du soeger, men du er meget velkommen til at sende mig en mail paa bratsch@ofir.dk for at faa et godt tilbud!

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 20:46

hxs.dk:

Ser ud som om siden ikke er færdig. Måske du burde kigge på de engelske tekster ?

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 20:49

www.easywebhost.org:

hxs.dk:

Ser ud som om siden ikke er færdig. Måske du burde kigge på de engelske tekster ?

Der er små engelske tekster hist og pist, men det kommer, det kommer :)

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 20:53

Passat:

Jeg synes dog umiddelbart at der var for meget arbejde i selv at skulle lave alt fra bunden ( ud fra deres skabelon) Kunne godt tænke mig en færdig webshop hvor jeg kun skal ligge varer ind og holde den opdateret. Der skal være mulighed for betaling med dankort.

Hvor meget indhold forventer du så, der skal leveres...design + logo ?

Passat:

Hvad angår domænenavne....er det så ligemeget hvor man har købt det? Man kan vel til en hver tid få lavet en hjemmeside med det domæne ved en hvilken som helst udbyder hvis bare man betaler års udgift til sit domæne eller?

JA

Passat:

Jeg ønsker blot at få en køreklar hjemmeside uden at jeg selv skal opsætte den fra bunden.

Udfra den beskrivelse er det meget svært at give dig en pris, men hvis du bare skal have en shop designet + logo og dankort på, men hvor du selv lægger indhhold ind, vil jeg meget hurtigt tro at prisen starter på ca. 10.000 og op.

Men denne pris kommer helt an på hvor meget arbejde du selv laver.

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Passat:

Hejsa

Jamen ved det ikke......kender du nogle der kan lave en til en god pris?

MVH Passat

Det kommer an på hvad du vil. Det lyder som om at du vil have en _all out_ løsning hvor du får alt serveret på en sølvfad, hvis du vil have det skal du regne med at det koster omkring 100-200k kr og du skal i så fald hyre en projektleder (som f.eks. mig) som efterfølgende kan hyre der personer ind der er behov for til at løfte opgaven. Her snakker vi blandt andet markedsføring, søgemaskine optimering, programmering, design, grafik, hosting, tekstforfatning osv.

Men vigtigst af alt projektlederen der holder tropperne samlet og sørger for at det endelig projekt bliver som du vil have det.

Anyway, hvis du vil starte lidt billigere så kan du f.eks. tage fra i Thomas her, som lige har kommenteret din tråd, han laver nogen udemærkede løsninger. Så skal du selv lave markedsføring, eller hyre nogen til det bagefter, du risikerer i så fald bare at misse noget koordinering mellem parterne her :)

Men til det tekniske vil jeg skyde på Thomas kan lave dig en shop for mellem 10 og 15k men spørg ham selv ;)

Fra Næstved
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 136
Fra  Snabelfant.dk Skrevet kl. 20:56

Hejsa

Vi har også en Dandomain og har fået en til at lave det for os. Skriv til mig på kontakt@snabelfant.dk så kan du få hans mailadresse Big Smile

Hilsen Bettina

Overtøj til børn i alderen 1-10 år

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)