haha, Robert, jeg kan lide din humor! Det er et gammel logo. Siden skal være til mænd og kvinder! |
Nytænkeren:Koster det noget hvis jeg ikke kan lide de designs der bliver lavet?
Nytænkeren:Hvor langtid tager processen?
Kan man også få designet grafiske knapper, og det lille logo (som jeg ikke ved hvad hedder) som sidder op i adresse linien ?
Nu er jeg lidt itvivl om hvem du talte til i det tidligere indlæg. Men på astada.com er du ikke forpligtet til at betale hvis du ikke kan lide designet du ender op med, det er du derimod ved designoutpost, hvis min 5 designere deltager (tror jeg det er). Her skal så siges at hvis det ikke lykkedes at få lavet det rigtige logo uanset hvilken side du bruger, så vil det med 80% sikkerhed være din egen skyld. Da feedback og det at fortælle designerne hvilken retning de skal gå er alt afgørende for om man få succes med en design konkurrence eller ej. De kan jo tegne hvad du vil have dem til, så hvis man skal gøre brug af design konkurrencer er det også vigtigt at man allerede inden man start den, er klar over hvordan man nogenlunde vil have det.
På astada.com kan du selv bestemme hvor lang tid din konkurrence skal være dog max 10 dage. Jeg vil anbefale at konkurrencen er åben i mindst 4 dage, da det giver de fleste mulighed for at kunne nå at deltage. Ja man kan også få lavet knapper osv. men så skal der laves en ny konkurrence hvor vinderen skal have 100 USD, så det kan ikke rigtig betale sig hvis det kun drejer sig om 2 knapper.
Faviconet som du ser i toppen er noget som man bare kan få med i logo konkurrencen ,det tager ikke 2 min at lave.