Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance bogholder

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/22/2006 3:16:40 PM
Forfatter: Nicolai Lønne

Som
Claus''s indlæg viser, så er der gode muligheder for at få det lavet
gratis (eller meget billigt) hvis man bytter links, arbejdsydelser
eller lignende.

Husk i den forbindelse at fastsætte en pris og sende hinanden fakturaer på det udførte. På den måde får begge virksomheder en større omsætning, hvilket kan være et positivt signal at sende - måske især til Skat.
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:50
Ja hvad ved jeg
Måske grunden til at jeg for længst burde have hyret en til regnskabet

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 19:50
Hej Lone

Faldt lige over din tråd her helt tilfældigt og tænkte med det samme, lad mig prøve at slå en deal af her.

Dealen går ud på følgende:

Jeg skal fremlægge mit iværksætter projekt på onsdag, og mangler noget realistisk økonomi, det jeg skal bruge dig til er at vurdere om min økonomi er realistisk, og så skal du sætte det op som et firma ville gøre, jeg skal have to eksempler med. Det du skal vurdere er om det er realistisk, altså om firmaet kan gå rundt hvis jeg sælger en ydelse til den pris jeg nu er kommet frem til iht. de udgifter jeg måtte have.

Jeg har tallene og teksten.

Og så har jeg et oplæg til overordnet tal til opstart som du også skal vurdere, og sætte op som et firma ville gøre.

Det du så får af mig er en 4 siders hjemmeside, sat op professionelt og enkelt og som kan ses i de gængse browsere i dag.

Deadline Tirsdag.

Er du med ? Så send en besked til mig eller en mail, hjemmeside referance haves selvfølgleig, så du kan se hvad du går ind til ;)

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 00:00
Dato: 6/22/2006 7:49:48 PM
Forfatter: mk

(...) det jeg skal bruge dig til er at vurdere om min
økonomi er realistisk, og så skal du sætte det op som et firma ville
gøre, jeg skal have to eksempler med.

Nu kan det godt være, at jeg stikker hånden ned i en hvepserede, men jeg mener ikke, at regnskabfolk/bogholdere generelt kan vurdere om noget kan lade sig gøre økonomisk. Men de kan tilgengæld fortælle, hvordan det kan gøres regnskabsteknisk.

Så jeg vil nok nøjes med at benytte bogholderen til at sætte tallene regnskabsmæssigt korrekt op.

Til at vurdere om det kan løbe rundt og du ikke har glemt noget eller total overvurderet potentialet, skal du bruge en virksomhedsrådgiver, der også er økonom på et eller andet plan.
Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 09:10
Jeg har tilbudt Michael at stille hans tal op i et budget og lave en opstilling til hans kapitalbehov.

Jeg ved ikke hvilken branche det er Michael vil starte virksomhed i, så hvorvidt jeg kan vurdere det realistiske i tallene eller ej, kan jeg ikke svare på endnu.

Lone

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)