Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bill Gates styrer!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 04:05

Uhhh ja, meget god inspiration og tankevækkende på TED...... af alle slags

//Enjoy

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 10:32

Ja, det har alle dage været svært at forklare hvad der gør en lærer, pædagog eller psykoterapeut god - fordi det i bund og grund handler om personens personlighed. Det er ikke nok at løbe rundt i klasseværelset og involvere eleverne - det er måden man gør det på der skaber den gode lærer - og ligeledes så er det ikke kun den metode jeg bruger, men også måden jeg bruger den på og den måde jeg i øvrigt bruger min personlighed - eller ikke bruger min personlighed der gør, at jeg er en god terapeut.

Det er meget meget svært og jeg har deltaget i den diskussion mange mange gange - og der er stadig ikke noget entydigt svar. Vi må udvikle en "test", et spørgeskema, en undersøgelse, der undersøger den enkeltes personlighed i alle aspekter og samler data ind til gennemarbejdning. Kun sådan finder vi ud af hvad det er der gør forskellen på en god og dårlig lærer, pædagog, terapeut - og mange andre faggrupper :)

Mette

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 11:53

cool klip -

Almendeligt kendte problemer serveret på en sjov måde. Det er sgu vigtigt at huske at gøre opmærksom på de åbenlyse problemer engang i mellem, fordi de bliver let negliceret pga. overskrifter som: Nazister velkomne hos Rotary  - Engangsknaldet fra helvede(taget fra idag) - osv.

Ikke at de problemer ikke er alvorlige, men det er lidt som hans sammenligning med, at der blir brugt mere energi på at give skaldede folk hår på hovedet end på at bekæmpe malaria.

super!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)