Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit nye website

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Jeg har i dag skudt mit nye website i luften og er derfor nysgerrig efter at høre jeres umiddelbare indtryk af den.

Giv endelig jeres uforbeholdne mening til kende, det vil jeg sætte stor pris på!

Tak for hjælpen!

Adresse: www.riiseweb.dk

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 20:30

Tillykke med din hjemmeside.

Det er altid fedt at lancere noget nyt og spændende - ikke mindst når det gælder websites. Du beder om min (og andres) uforbeholde mening. Det behøver du nu ikke bede om... du skal nok få den uanset hvad Wink

Selve designet er jo meget en smagssag. Jeg bryder mig ikke særlig meget om det, men det er da ikke det værste jeg har set. Jeg synes designet fylder for meget i forhold til selve indholdet.

Den tekniske del af siden er ikke særlig god. Du bruger både tabeller og iframes i din html. Det kan og skal laves bedre. Det ville også være fedt hvis du smider lidt referencer på. Du skriver jo du har nogle stykker Smile

Det var min korte gennemgang. Det er jo fredag, så man kan ikke sidde på Amino hele tiden Wink

Fra Vissenbjerg, Fyn
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 20:40

Hej Riise

Jamen her får du lidt fra mig af.

Specielt design, alligevel fangene. Kan godt lide folk der gør noget anderledes og ikke holder sig til standarden man finder på hvilken som helst hjemmeside. Synes dog du burde være mere direkte med hvad du tilbyder frem for din lidt halv kedelige forside tekst. Men som sagt af den anden smag og behag. Jo derfor man spørger folket hvad de synes. Udover det synes jeg faktisk det et meget godt arbejde der er lagt i det. Vi kan ikke alle være ens og lige "kedelige" så tager hatten af for dit design, havde aldrig selv fundet på det ihvertfald, tror også selv jeg lidt af en af de "kedelige designere"

Mvh. Christian

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 21:21

Hej Søren

Jeg kan godt lig dit design, men ville nok overveje at lade selve indholdet fylde lidt mere af siden. For mig personligt er det anstringende at læse indhold når der er en masse grafik rundt om. Desuden kan din formmail ikke være i det lille felt du har defineret.

Samtidig er den ikke specielt søgemaskinevenligt...

Og som PWM siger, så vil det være rart med lidt referencer...

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 21:27

Hej Riise

Tillykke med lanceringen af det nye firma, og den nye website. Lidt feedback skal du bestemt have med på vejen ...

Jeg kan såmænd godt lide din stjerne, men når nu du er grafiker, bør din side afspejle dine grafiske kundskaber. Jeg mangler virkelig noget der kan fortælle mig, at hér er en grafiker, der kan sit kram.  Det ville ikke gøre spor, hvis hver side har sit helt eget særpræg - man bliver lidt i tvivl, om man overhovedet har fået klikket på en ny knap, da siderne er minutiøse ens.

Under Services kunne du snildt lave nogle grafiske illustrationer under hvert underpunkt, der illustrerer din kunnen og hvad du har i tankerne, f.eks. med nogle afbillede eksempler af visitkort, brevpapir m.m. Herudover skal den besøgende have mulighed for at gå videre til næste "Service", så man ikke skal trykke på tilbageknappen, eller op i menupunktet, hvis man f.eks. går ind under visitkort - så skal der være mulighed for at gå videre til brevpapir etc. Dette kunne du gøre ved, at menupunktet "Services" udfoldes som et rullepanel. Navnet "Services" ville jeg nok ændre - det minder mig om et rengøringsfirma. Men smag og behag.

Du giver faktisk selv svaret under "Plakater" ... nemlig "Tit går man hurtigt forbi en plakat og så gælder det om at blive fanget af plakatens udtryk, så kunden stopper op og får lyst til at se nærmere." Prøv at fang mig med dine udtryk, så jeg får lyst til at se mere af dine kreative evner - som siden er nu, kunne du lige så godt have lavet en side for en kedelig bogholder som mig, hvor det er umuligt at visualisere mine services - udnyt at du er kreativ, og at det er dine kreationer der skal sælges Big Smile

Din kontaktformular kan jeg rigtig godt lide.

Det var lidt her fra - håber du kan bruge det. Mange gange held og lykke.

Mh Susanne

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41

Fedt site, godt koncept. Bliver sikkert en succes, men synes du evt. skal sætte noget php op, så dine kunder kan kontakte dig, direkte på siden, med en kontakt form.

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 21:46

Mikkel Juhl:

Fedt site, godt koncept. Bliver sikkert en succes, men synes du evt. skal sætte noget php op, så dine kunder kan kontakte dig, direkte på siden, med en kontakt form.

Den kontaktform er der allerede under "Kontakt" :)

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tjaeh...........helt ærligt, så må jeg sige at jeg ville være væk fra sitet på få sekunder, hvis jeg søgte en god grafiker. På mig virker det ikke professionelt overhovedet. Tekst er alt for lille, et kors på forsiden osv.................listen er lang, men jeg vil sige, at det er en ommer ;o(

Sitet skulle gerne give mig, som potentiel kunde, en fornemmelse af, hvad du kan som grafiker...........gør den det?

Nogle referencer ville også gøre en forskel.....ved ikke om du har nogle.....

Håber at du kan bruge det.......

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15

Hmm ja, du har ret. Havde ikke set.

Men så synes jeg du skal måske ligge den ind under siden kontakt, sådan man ikke skal gå til den via et link (;

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 20:59

Hvad er det for et signal, som du gerne vil sende med dit meget anderledes site.

Hvis jeg skulle vælge en grafiker til at designe en rigtige homepage til mig (og det kunne jeg godt trænge til :-), så vill jeg typisk google og starte med at grovsortere. Her ville jeg helt sikkert sortere dig fra, fordi dit site slet ikke ligger i tråd med tidens trends. Det beviser ikke, at du kan lave noget, som er tidssvarende. Det beviser, at du kan lave noget, der er anderledes, men jeg får ikke tiltro til, at det kan skaffe mig kroner i kassen.

Rigtig meget held og lykke med projektet.

Mvh.

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)