Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal min hjemmeside omhandle?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Jeg har det sidste stykke tid gået meget og overvejet om jeg skulle begive mig igang med at lave en hjemmeside, hvilket jeg faktisk rigtig godt kunne tænke mig at sidde og rode lidt med... Men mit problem er så at jeg faktisk slet ikke ved hvad min hjemmeside skal omhandle.. Så håbede lidt om nogen af jer havde nogle ideer? Hvillet virkelig kunne hjælpe mig... Jeg overvejede selv at det måske skulle være noget som kunne henvende sig til unge mennesker, f.eks. noget chat, forum, debatsagtig noget.. men ved ikke helt.. nu har man jo facebook og msn som virkelig har taget en go topplacering...

Så mit spørgsmål er ganske enkelt om i har nogle tanker eller ideer, til nogle emner/eller andet min forhåbentlig kommende hjemmeside kunne omhandle?

Tusind tak på forhånd.. :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 19:28

Du skal selvfølgelig lave en hjemmesiden om noget der virkelig interesserer dig. Beskriv din passion, det kunne f.eks. være en hobby.

Det bliver dermed også mere interessant for dine besøgende. At lave en hjemmeside for hjemmesidens skyld vil være meningsløst.

Held & lykke

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:49

Er enig i at det er meningsløst at lave en hjemmeside for hjemmesidens skyld. Med mindre det er for at lære at programere i html, men så er indholdet jo lidt ligemeget.

Find noget du brænder for og byg din forretning eller hjemmeside på det, ellers bliver det aldrig til noget seriøst, og noget som tiltrækker kunder/brugere.

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 21:07

uffehs:
f.eks. noget chat, forum, debatsagtig noget

Det er måske den stærkeste forretningsplan, jeg har set i lang tid. Wink

uffehs:
nu har man jo facebook og msn som virkelig har taget en go topplacering

Hvis du vil konkurrere med de store drenge, skal du som minimum sørge for et unikt og nyskabende idégrundlag. Hvordan vil du adskille dig fra de tusinder af allerede eksisterende social networking sites? Hvilken niche vil du ramme?

uffehs:
Så mit spørgsmål er ganske enkelt om i har nogle tanker eller ideer, til nogle emner/eller andet min forhåbentlig kommende hjemmeside kunne omhandle?

Du giver ingen oplysninger om dine egne kompetencer (fx dit tekniske niveau og dine økonomiske ressourcer), så det er selvsagt lidt svært at vejlede dig ordentligt. Men hvis du vil rykke hurtigt, vil jeg anbefale dig at kigge lidt på mulighederne for en kreativ og anderledes mash-up; Altså et koncept, hvor du kombinerer to (eller flere) allerede eksisterende teknologier på en ny og spændende måde.

Held og lykke med det. Smile

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:36

Hvis ikke du ved hvad det er du vil lave, ja.... så skal du nok ikke lave en hjemmeside.

Simpelt...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)