Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl på amino

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ved ikke om jeg er den eneste. Men siden hjemmeside skiftede til det her nye det design, så sker der det at jeg aftenen får en masse mails fra tråde hvor folk har svaret på eller bare har oprettet, selvom jeg ikke har trykket "Send e-mail hvis nogen svarer på indlægget". Det sker ikke hver eneste aften, men der kan godt være perioder hvor det sker flere dage i træk. I går nat ved 22 er det sket igen og det er fortsat lige siden, den sidste mail jeg fik var for 5 min siden. Er det en kendt fejl, eller er jeg bare uheldig? I så fald hvordan slipper jeg af med det?

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 09:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tjek under profil / debatindstillinger, den står nok til at sende autosvar når nogen skriver i debatter du har deltaget i.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:42

Der er nogle af dine default settings, der har ændret sig ifm. ny design. Du skal bare ind i din profil og rette lidt til, så bliver alt godt. Det gjorde jeg ;o) Check i øvrigt, at folk kan sende dim PM - Det virkede ikke hos mig efter nyt design.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:46

Det sker for debatter jeg ikke har deltaget i.

Men jeg prøver lige at kigge i indstillinger igen selvom jeg allerede har gjort det.

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 09:50
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)