Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgning af udenlandske partnere/distributører/agenter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære med-Amino'er,

Jeg skriver, fordi jeg ofte ser spørgsmål herinde, hvor folk spørger til om man kender nogen i udlandet, hvordan man finder partnere i udlandet osv.

Det kunne være rart, hvis vi i denne tråd kunne hjælpe eksisterende og kommende Amino'er med veje til hvordan man finder en udenlandsk samarbejdspartner.

Har du/I nogle forslag til hvor man finder:

• Amino-lignende netværk i udlandet? Gerne så mange lande, som I kan komme i tanke om.
  • Måder hvorpå man kan finde agenter/partnere i udlandet.
  • Har du fundet partnere i udlandet og hvordan?

Jeg ved, at Alibaba.com er populært, men det er primært asiatiske virksomheder, der er leverandører og producenter. Findes der andre?

Der findes sider i både England og USA, hvor man kan finde partnere og leverandører, men ikke uden rimeligt store omkostninger. Findes der billige alternativer og hvad hedder de?

Lad os prøve at se, om vi kan få skabt en slags ressourcebank her, sådan at det vil blive nemmere for mange nye og eksisterende Amino'er at få skabt de nødvendige kontakter til udlandet.

Håber I vil bidrage med nogle spændende links.

Mvh

Flemming

Fra Vissenbjerg, Fyn
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 22:55

Hej Flemming

Super initiativ du har taget dig der. kendte godt nok ikke lige til den side der.

Ved der er noget der hedder www.leverandor.dk (har dog ikke tjekket op om det virker) har gået og haft ideen om at prøve det.

Ellers har jeg fået et par kontakter via andre tidligere sælgere eller nuværende. Jeg vil opdatere hvis jeg skulle falde over mere.

Mvh.

Christian

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 23:05

Hej Christian,

Tak for dit input! Yes

Hvis du vælger at prøve www.leverandoer.dk af, så lad os endelig vide, hvad du fik ud af det.

Mvh Flemming

Fra Vissenbjerg, Fyn
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 00:16

Det kan du tro, vi er til for at hjælpe hinanden frem i verden ;)

Mvh

Christian

Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Fra  Nowe Consulting Skrevet kl. 12:08

Hej Flemming,

Det er godt nok længe siden du skrev dit indlæg. Jeg ville bare høre om din ide med en resourcebank er blevet til noget?

Hvis ikke hvorfor? Det var da en god ide...

Mvh

Kamille

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)