Kære alle. Jeg søger gode råd til hvordan jeg rent praktisk skal bære mig bedst ad, da jeg er havnet i lidt af en blindgyde. Jeg har fornylig udd. mig inden for en alternativ medicin Homøopati. Inden jeg startede havde jeg en forhåbning om at det ville kunne hjælpe mennesker med forskellige lidelser. Nu har jeg så behandlet familie og venner i første omgang med overraskende positive resultater, i min glædesrus over at se hvordan de forskellige bliver fri af diverse lidelser en efter en, tænker jeg det kommer nok til at gå af sig selv, sådan mund til mund. Men det er altså ikke nok desværre. Det er bare så ærgeligt at vide at man har mulighed for at hjælpe rigtig mange mennesker, unden at kunne se hvordan jeg bedst kommer ud med det. Jeg har skam trykt foldere og hængt op i butikker og lagt på biblioteker, men der er ingen respons. Nok fordi folk tænker det virker jo ikke. Det gør mig oprigtig ked af det, da jeg ved der sidder mennesker med allergier, slidgigt, og mange andre ting som kunne hjælpes, jeg har idag eget firma med min mand og vi er begge udd. håndværkere, og derfor er det IKKE af økonomiske årsager at jeg vil ændre kurs, da indtægten givet vis vil falde. Det er jeg parat til for at hjælpe andre. Spm. er hvordan skal jeg gøre det bedst?? Nu sidder jeg derhjemme og har indrettet et lille lokale til behandling og kikke langt efter klienter. Håber i kan give nogle råd med på vejen. Skal jeg vælge lokalavisen, eller har også tænkt på at få det ud af huset i et fællesskab med andre behandlere hvor man lejer et lokale. Det er selvfølgelig også det økonomiske der spiller ind hvis jeg skal til at leje, om det kan løbe rundt, hvor finder man lokaler til leje i byen og omegn, bor i Taastrup. På forhånd mange tak til jer alle. mvh. Annette |
Hej Annette,
Generelt er det vigtigt at du overvejer om dit produkt er unikt, og hvordan dit produkt hjælper dine potentielle kunder.
Der findes utrolig mange måder at skabe synlighed, via Internetter (facebook etc), personlig salg, annoncer, netværk, gennem foreninger og andre "distributionskanaler.
Du er meget velkommen til at tage fat i mig hvis du ønsker yderligere sparring. 26310848
Tjek min hjemmeside http://www.implemind.dk
// Søren Heissel